• 瀏覽: 6,531
  • 回覆: 51
中國昨日由習主席簽署,宣布同澳洲斷交!

雖然,雙方的貿戰已開打一斷時,但現在澳洲玩升級戰,毀一帶一路恊議,而家想想先前的簽約合讓中資發展達爾港的合約也想毀掉!

今次真令中國憤怒了,決定將澳洲列為中國第一個斷交國,昨天由中央決定,收回一切在澳投資

https://youtu.be/3JLp9T9BY7I

澳洲的教育機構,主力由中國留學生養的,今次澳洲學校相信會出現大批失業潮!

澳洲這個莫里森一心想靠攏美國,向中國發動文戰,今次要付出殘酷的經濟代價!進入香討影片區



兩國開始文戰,今天中國更宣布取消中澳的rcep恊定


火拼開始,在澳的華人同胞請小心


https://youtu.be/P_iih4v7iAs



中國想搵只雞開刀,奧畜自動送上門,求仁得仁啦。


正想殺雞警猴,就自己向刀口撞上去。


[隱藏]
澳狗 等乞米


趁澳洲經濟出現困難時由中國澳洲人買起澳洲去,


引用:
原帖由 宇宙可愛的小你 於 2021-5-7 11:37 PM 發表
澳狗 等乞米
澳洲超過6成半的經濟都係多得中國, 但不單唔平等看待中國人, 更在疫情夾埋美國老屈中國, 更叫囂要中國天價賠償. 亦聯同美國日本, 加拿大及印度圍堵中國, 完全是恩將仇報, 咁賤的國家,

支持中國打殘佢!



中國應該禁止澳洲鐵礦石入口


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
澳洲好,資源豐富,氣候良好,仲要係垃粹白盟豬搶人土著搶返來既賊贓,羊多個人,接近完全平地,仲要係得幾個慧星城市,開核快過打針!
明明我地中國人就係唔想要,點解喲死窮鬼就係都要監人要呢?



引用:
原帖由 輪皇 於 2021-5-8 12:35 AM 發表
中國應該禁止澳洲鐵礦石入口
加入口關稅足夠了!



引用:
原帖由 東熱汁男 於 2021-5-7 11:38 PM 發表
趁澳洲經濟出現困難時由中國澳洲人買起澳洲去,
無用的,澳洲佬好鍾意毀約抵懶!到時呃了中國去買,根住就反轉豬肚!



澳洲先前的歷任總理都努力將澳洲經濟富起來,但民主選到莫里森這件垃圾,破壞晒了!


澳洲玩完了......拜拜.


[隱藏]
引用:
原帖由 cwilson1 於 2021-5-8 12:29 PM 發表

無用的,澳洲佬好鍾意毀約抵懶!到時呃了中國去買,根住就反轉豬肚!
中國人做議員!,政治入侵



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]