• 瀏覽: 636
  • 回覆: 11
一名孟加拉籍假難民從事非法勞工,昨日(3日)被判入獄。入境處調查人員於上月28日連同警務處及勞工處進行的「冠軍行動」中,



一名孟加拉籍假難民從事非法勞工,昨日(3日)被判入獄。入境處調查人員於上月28日連同警務處及勞工處進行的「冠軍行動」中,在觀塘區內拘捕該名32歲孟加拉籍男子,當時他正從事搬運工作。在檢查身份證明文件期間,他出示了由入境處簽發不允許僱傭工作的擔保書(俗稱「行街紙」),及後的調查發現他為免遣返聲請人士。一名涉嫌聘用非法勞工的僱主亦被拘捕,有關案件仍在調查中。


該非法勞工昨在沙田裁判法院被控在香港非法入境後,未得入境處處長授權而留在香港,或受遣送離境令或遞解離境令規限,接受僱傭工作,他承認控罪,被判監15個月。同時,他亦被控一項管有虛假文書及一項向入境處職員作出虛假申述,分別被判監禁4個月及8個月,所有刑期同期執行。

此外,他曾於2017年被控在港從事非法勞工,惟聆訊期間,他於申請保釋後潛逃,故該宗案件現一併聆訊。該名男子承認控罪,被判監禁15個月,部分刑期分期執行。因此,他合共被判監禁20個月。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210504/bkn-20210504172728420-0504_00822_001.html
就系裡d南亞黑工,帶病毒來香港



爲什麼不驅逐出境?


香港勞動力咁缺乏
申請其間畀佢哋做住嘢先
唔晒貼錢養佢地唔係更好咩?
最重要係入境署及法庭手腳快啲
盡快核實真假難民身份
假難民就快啲送佢哋回國



香港政府真係ON撚鳩, 咁即係叫條友去監房打工搵錢. 又包食包住包醫藥.
第日放監又係要搞幾年都送唔走佢, 大撚把律屍幫佢玩嘢留港.



[隱藏]
呢啲假難民在香港監房生活, 好食好住只係失自由又有薪水, 仲好過在孟加拉當地失業搵唔到食, 要去垃圾堆填區窠嘢食.


立即驅逐出境,永久黑名單先有用。


監房生活都好過孟加拉, 浪費公帑


咪又係要香港納稅人養


坐完又係留港


[隱藏]
引用:
原帖由 Henry1268 於 2021-5-4 11:57 PM 發表
爲什麼不驅逐出境?
酷刑聲請未完,完咗又上訴………



引用:
原帖由 明玉九垂天 於 2021-5-5 12:06 AM 發表
香港政府真係ON撚鳩, 咁即係叫條友去監房打工搵錢. 又包食包住包醫藥.
第日放監又係要搞幾年都送唔走佢, 大撚把律屍幫佢玩嘢留港.
問下公文袋



唔判入獄就冇阻嚇力。判20個月就嘥米飯。
判三、四個月,充公所有財產,坐完監後立時逮解出境算喇。

[ 本帖最後由 ntworks 於 2021-5-5 08:15 AM 編輯 ]



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]