• 瀏覽: 887
  • 回覆: 7
立法重罰D黑記先啦。
不停造假抹黑D疫苗。


https://www.thestandnews.com/pol ... 一萬元一枝-何君堯-唔需要講仁義道德/

【武漢肺炎】建議政府罰市民 限時過後疫苗一萬元一枝 何君堯:唔需要講仁義道德

本港武漢肺炎疫情放緩,但一直未能持續零確診,目前又面對變種病毒威脅;建制派何君堯指,政府在「清零」方面「決志」未夠,建議要「鐵石心腸」,選擇一個「吉日」,超過日子後疫苗「每針一萬蚊」,市民就會「仆返嚟打針」,認為要以懲罰令市民害怕,「一驚就個個會合作,唔需要同佢講仁義道德經」。
食物及衛生局長陳肇始未有正面回應何君堯的「建議」,強調政府的目標是盡早「清零」通關。

何君堯在今日下午的立法會委員會上指,相信局長和政府都對防疫很緊張,但實際效果「差強人意」,他認為無論有何措施,都要傳達「你係好堅強」的訊息,例如何時「清零」要有目標。他指相信政府有心,但在「決志」方面未足夠,應該「鐵石心腸」揀一個「吉日」,強制所有人打疫苗和檢測。

他又指目前疫苗接種率只有 12.6%,若 95 萬人打了第一針,「佢唔打永遠都無得監佢,除非你落令」,他指香港人最怕「蝕底」,應該定在某個日子後若不打疫苗,「以後每針一萬蚊」,市民就會爭相接種,「所以要罰佢,咁佢就驚啦,一驚就個個會合作,唔需要同佢講仁義道德經」,這做法可以俾中央知道,港府「決絕」「決志」去防疫,推出類似措施後「班友仔」自然會打疫苗,「死咗都擒起身即刻打返兩針先」。

陳肇始未有回應何君堯的「建議」,重申政府目標是清零和盡早通關,由於外圍疫情爆發嚴重,變種病毒肆虐,外防輸入挑戰好大,政府會盡最大努力截斷傳播鏈。

熱血公民的鄭松泰質疑,政府考慮強制外傭要打疫苗才能續約或獲簽證來港,是「威迫勒索」;陳肇始回應指,政府無勒索或威迫市民打疫苗,政府一直以來對打疫苗都是呼籲。



引用:
原帖由 明日純情的馬 於 2021-5-4 09:12 PM 發表
立法重罰D黑記先啦。
不停造假抹黑D疫苗。


https://www.thestandnews.com/politics/武漢肺炎-建議政府罰市民-限時過後疫苗一萬元一枝-何君堯-唔需要講仁義道德/ ...
十萬蚊一針都冇人打啦,笑話



係中國讀書畢業的係醒目有腦,不過今次個方向就有點搞錯,(1)經由母校同中央反映香港疫情的決心,加大力度令防疫效果令人滿意,(2)直接同西環提議罰錢方法,威俾西方冇能民主國家睇。


建制是否支持通關?超過一萬人每日在香港一帶活動居民容忍已經去到一個極限。


[隱藏]
引用:
原帖由 燊輝 於 2021-5-5 10:31 AM 發表
係中國讀書畢業的係醒目有腦,不過今次個方向就有點搞錯,(1)經由母校同中央反映香港疫情的決心,加大力度令防疫效果令人滿意,(2)直接同西環提議罰錢方法,威俾西方冇能民主國家睇。
讀屎片?



引用:
原帖由 5毛食屎狗 於 2021-5-5 06:20 PM 發表

讀屎片?
何議員係有中國法律系學歷架



點解唔係 dead or 疫苗 ?? 


唔講仁義道德 .


應該係 dead or 疫苗 .


呢招就真係正接解決問題啦 .



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]