• 瀏覽: 1,062
  • 回覆: 9
+2
【Now新聞台】菲律賓外交部抗議中國海警和漁船在兩國有主權爭議的南海水域活動,外長洛欽更發帖文以粗言穢語叫中國離開。



【Now新聞台】菲律賓外交部抗議中國海警和漁船在兩國有主權爭議的南海水域活動,外長洛欽更發帖文以粗言穢語叫中國離開。

洛欽在社交網站個人帳戶發文,以粗言叫中國滾出去,又反問中國對兩國友誼做了甚麼

菲律賓外交部同日發聲明,抗議中國海警上月尾隨、攔截在黃岩島附近巡邏和演習的菲律賓海岸防衛隊,作出危險舉動,指中方在菲律賓領海無執法權,另外又抗議中國漁船近期在菲律賓海域非法活動,中方未有回應

菲律賓國防部長洛倫扎納昨日亦在社交網站表示,菲律賓雖然承認中國的軍力更先進,但無阻菲方捍衛國家利益,強調會繼續在西菲律賓海,即南海進行海上巡邏。
===================================================================================================

唉!做乜爆粗咁有失斯文呀!  又難怪嘅,無情情有二百幾隻「魚船」喺你門口避風!

新聞來源連結:
https://news.now.com/home/international/player?newsId=433417



這幾年不要去挑釁菲律賓,要全力應付歐美日澳。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
佢都傻嘅。南海係中國經濟海域屬地。是中國自己領土。點需要走開。


[隱藏]
一定是杜特爾特唔敢向中國講粗口所以叫個外長出黎講!!!剛剛幫杜特爾特算八字!!!話佢性格是活潑天真 笑死!!!此人不成大器!!!女人格局!!!




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
賓仔,亞三,同安南仔都有個共通點,,就係吼你吾響度就黎偷嘢,,南海已經有拾幾個島嶼,趁你上世紀末,中國,國弱無人駐島就派人上島覇咗當自已,,,亞三,就更離普,,成日以探索探險為名,走去組織所謂國際探索隊,,成日偷邊界,,吾好話中國,孟家拉,緬甸,巴基司坦,尼博爾,馬爾代天,,個個都嘈佢偷邊界,,


中國養狗專給狗咬,傭人國要在想牛頭礁插旗佔領,外交詞彙又不敢霸氣,令人傭人國想入非非,以為有機可成。


做到外長, 仲用外長身份講粗口鬧其他國家.
比人冇修養的感覺.



[隱藏]
叫杜生炒L左隻畜牲都不如的洛欽


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]