• 瀏覽: 2,725
  • 回覆: 32
  • 分享: 1
「疫苗氣泡」計劃推出第四日,香港餐飲聯業協會會長黃家和在香港電台節目《城市論壇》上表示,估計業界已有...



2019年美國大把現金周街派
好多反對派都濕腳自肥買晒樓
不過一年後又要放盤走佬




「疫苗氣泡」計劃推出第四日,香港餐飲聯業協會會長黃家和在香港電台節目《城市論壇》上表示,估計業界已有超過四成員工接種疫苗,較三周前為多。早前曾發通告要求員工在四月底前打疫苗,否則會面臨停工的譽宴集團、其集團主席張家豪強調,沒有因員工不打針而炒人。他又不相信有員工會因為集團發放的獎金而打疫苗,他說:「如果真係怕死,畀一萬蚊佢都唔會打」,並質疑: 「畀一千蚊叫利誘? 講真,嗰班靚仔畀你利誘咗出來掟汽油彈就有」。職工盟總幹事蒙兆達批評,不應將有打針及沒打針的員工,在福利上有差別對待。

港台《城市論壇》今日( 2 日) 討論「疫苗氣泡」計劃成效。香港餐飲聯業協會會長黃家和表示,計劃推出至今不足四天,大部分食肆仍保持在 B 類模式運作 ( 即員工每兩周接受檢測、最多 4 人一枱 ) 。他指出,全港有 1.8 萬間食肆,如果要改為 C 和 D 類模式 ( 員工須分別接種一劑和兩劑疫苗 ) ,他相信中小型食肆,執行上會有困難。

譽宴集團主席張家豪表示,現時七成員工已打疫苗,旗下酒樓可以 B、C 類模式營運。但他指出食肆須向當局申報 C 區的範圍,但早市、午市的客量不同,他認為不硬性區分 B 區和 C 區,應讓食肆靈活調動。對於集團推出政策,發放共二千元獎金予打疫苗的員工,他指不相信有員工會因為集團發放的獎金而打疫苗,他說:「如果真係怕死,畀一萬蚊佢都唔會打」。「一千元可收買到人,我真係唔信。唔係咁低能,我覺得。」他續說:「畀一千蚊叫利誘?講真,嗰班靚仔畀你利誘咗出來掟汽油彈就有」。

職工盟總幹事蒙兆達批評,不應將有打針及沒打針的員工,在福利上有差別對待。他又質疑用飯碗要脅員工打針,跟特首林鄭月娥當初說,打疫苗是自願性、不會強制的說法有所違背。

飲食業職工總會榮譽會長敦宏興表示,工會在疫情下有推動工友打針,指如果有工友拿到醫生紙,證實不能打針,希望僱主不會將他們停薪留職,「希望安排到或者你們的朋友安置到 (去) 嗰啲其他舖頭工作啦。疫情當前沒法避免」。他又說:「如自己擔心不想打(疫苗) ,有些食肆不用打針,你可去不需打針的食肆去做。老闆可以介紹。如你是一個能幹的工友,市場上是需要的」。蒙兆達反駁說:「我覺得你講的嘢好似坐錯位,好似代表商家發言。我真係嚇一跳」。

新聞來源連結:
https://beta.thestandnews.com/society/a-疫苗氣泡-譽宴不相信員工會被獎金利誘打針-集團主席-畀你利誘咗出來掟汽油彈就有



張家豪講得好.


崩口人忌崩口碗
譽宴小心被恐怖襲擊



講真話: 比地產佬利誘出黎掟汽油彈就有


[隱藏]
手足又多一間酒樓要裝修, 很忙


這老闆一針見血,


好嘢,香港的企業家應個個企出來,向黑暴及黃人說不



講真話


出嚟揾食就要學識妥協,你唔做大把人想做,自己諗囉


講得好  講得妙



[隱藏]
他說:「如果真係怕死,畀一萬蚊佢都唔會打」。「一千元可收買到人,我真係唔信。唔係咁低能,我覺得。」他續說:「畀一千蚊叫利誘?講真,嗰班靚仔畀你利誘咗出來掟汽油彈就有」。




講真話👍



但起帯頭作用囉,請人先必要有打,老嘢唔打唔得,唔L通要佢地乞食咩,好L慘架


咁唔好俾1000蚊出黎,想做份工就打針就係咁簡單


引用:
原帖由 triumphal_ark 於 2021-5-3 01:25 PM 發表
崩口人忌崩口碗
譽宴小心被恐怖襲擊
時代垃圾依家邊敢阿😂😂個個龜撚縮哂



依家有國安法好多人講野都大膽左. 比著舊年咁樣講野? 實行同美心, 360 咁比班曱甴打爛晒.


[隱藏]
引用:
原帖由 明日純情的馬 於 3-5-2021 01:20 PM 發表
「疫苗氣泡」計劃推出第四日,香港餐飲聯業協會會長黃家和在香港電台節目《城市論壇》上表示,估計業界已有...

https://assets.thestandnews.com/media/photos/20210502-07_df9hs.png

2019年美國大把現金周街派
好多反對派都濕腳自肥買晒樓
不過一年後又要放盤走佬




「疫苗氣泡」計劃推出第四日,香港餐飲聯業協會會長黃 ...
一句插正泛民死穴、蒙兆達冇聲出



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]