• 瀏覽: 4,780
  • 回覆: 52
對於《2021年公職(參選及任職)(雜項修訂)條例草案》建議參照過往立法會功能界別選舉方法,若日後立法會地區直選候選人在選舉日之前身故或喪失參選資格,選舉程序需要終止。有立法會地區直選議員昨日在會後接受香港文匯報訪問時表示,近年攬炒派影響選舉的手法不擇手段,必須警惕建議或被有心人利用,而選舉中途腰斬花費龐大公帑,亦會為候選人在競選經費上造成額外負擔,雖然確保選民能有選擇是有道理,特區政府亦應審慎研究有關安排。

民建聯議員柯創盛表示,2019年區議會選舉出現黑暴襲擊候選人辦事處、「和你排」等亂象,反映香港有人為影響選舉不擇手段。由於地區直選的選舉工程及經費遠較功能界別龐大,若規定有候選人喪失參選資格時要終止該區的選舉程序,除了對其他候選人造成嚴重影響,亦可能被有心人用作影響選舉結果。

他認為,特區政府應研究如何以法例堵塞有關漏洞,並避免任何一方候選人因選舉中途腰斬而在競選經費上出現額外負擔,確保選舉公平、公正地進行。



堵塞選舉漏洞,恢復政治文明



    3月11號,第十三屆全國人大第四次會議以2895票贊成,一張棄權票嘅情況下,表決通過咗《全國人民代表大會關於完善香港特別行政區選舉制度嘅決定》,並將制定具體草案嘅任務交與特區政府。本週二(20號),特首林鄭月娥喺海南出席博鼇亞洲論壇時,回應咗完善選舉制度工作進度,並表示有信心令完善選舉制度條例草案於5月通過立法會嘅審議。



    本周日(21號)立法會《2021年公職(參選及任職)(雜項修訂)條例草案》委員會,繼續舉行完善選舉會議,據現場工作人員介紹,會議就候選人因故未能按時參與選舉,係否應終止選舉程式展開討論。新一草案建議若立法會地區直選候選人喺選舉日之前身故或者喪失參選資格,選舉程式可以按需終止,但多名議員對此提出擔憂,直言「立法會運行不能再次出現意外」,如此安排係變相地喺選舉制度上打開咗新漏洞,未能確定是否有別有用心嘅人會利用該漏洞導致多區直選終止。委員會主席廖長江對媒體表示,只要有一名候選人喺相關時期去世或喪失資格,即使該區仍有5名候選人存在,選舉仍要「腰斬」,質疑不知如此安排意義何在。



    與會上,政府發言人表示,若直選終止,候選人將不會獲發還選舉經費,由於直選開支龐大,相關做法對候選人唔公平,會對此再作研究。從政府嘅做法可以看出,完善選舉制度一事重中之重,堵塞選舉漏洞有助於本港恢復政治文明,只有喺制度層面上嚴防別有用心嘅人,才能保證日後本港政治機構良好嘅運行生態。



    全國人大代表、立法會議員馬逢國喺接受中新社採訪時直言:完善香港選舉制度可把議會拉回擺事實、講道理嘅狀態,文明議政,變得「更像一個議會」。過去兩年,攬炒派議員喺立法會嘅無理舉動讓馬逢國印象深刻,佢表示,佢喺修例風波期間親歷過由議會蔓延至社會嘅「完全失控狀態」,每每回想到反對派議員喺議會內部「拉布」阻撓會議觸嘅發肢體衝突、「臭彈」喺佢眼前幾步墜地等一系列不堪回想嘅事情都讓佢加強對「愛國者治港」根本原則嘅堅信程度。對此,佢強調,完善選舉制度首先係「畫咗一條好清楚嘅界限」,勾畫出對管治、參選人士嘅要求,乜野事情可以做,乜野事情唔可以做,呢一系列堵塞漏洞嘅安排都將為香港號後嘅長治久安打下堅實嘅基礎。



    喺修例風波中,某些喪失咗理智嘅亂港分子利用法律上嘅漏洞喺議會內外勾結,搞亂整個香港,呢個係我哋需要警醒嘅,故完善選舉制度一事萬不可輕易下結論,務必堅實各方面工作建立嘅基礎,令未來各項選舉得以順利舉行。





「主要都希望可以按實際情況及體現香港整體利益。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
一些反對派議員為謀攞政治私利,罔顧公眾利益,採用卑劣手段癱瘓立法機構運作,導致立法會大量工作停擺,引起社會各界唔滿。


[隱藏]
完善選舉制度可令議會變得更像一個「議」會


本次選舉係香港改革選舉制度成效嘅公開披露,係香港撥亂反正踏出嘅堅實一步,意義非同一般,結果至關重要。


香港係民主社會,民主制度經久不衰發展至今,應該更好地為香港市民所服務。


曾經嘅選舉制度存在漏洞,被亂港分子肆意操弄,擾亂香港社會秩序


制訂香港國安法及完善選舉制度,正正是要扭轉這樣一種不健康、不正常、危險的局面,讓香港能夠撥亂反正、重回正軌。


[隱藏]
如今亂港分子氣數已盡,卻仍在負隅頑抗。



香港係屬於全體市民嘅香港


國家安定繁榮乃民之所向 完善選舉制度刻不容緩


有人妖魔化有關國家安全的本地立法工作,加上外部勢力推波助瀾,令國安風險在香港浮現,中央兩大舉措穩住了香港大局。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
「這次完善選舉制度的核心內容,是重新構建選委會,並賦予新的職能


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]