• 瀏覽: 1,428
  • 回覆: 4
祝還押中嘅鍾翰林生日快樂!今日(22日)係港獨友鍾翰林嘅20歲生日,今年佢嘅生日相當特別,要喺還押中度過,皆因佢涉違國安法,已被還押超過半年。立法會已完邵家臻前日探完鍾翰林後於社交媒體發帖,交代吓鍾嘅近況,例如獲貴一貴嘅「私飯」支援、同職員相處OK、已為參與「社運」作最壞打算等等。邵家臻不忘提醒黃絲,22日是鍾的生日,「請大家寫信給他,留下祝福語句,讓在監房的他有一點暖」
據報曾打算去美國駐港總領事館尋求政治庇護失敗嘅鍾翰林,加陣淪落到要喺獄中過生日,唔知大家有乜嘢想同佢講呢?
話咁快,學生動源前召集人獨友鍾翰林,因為違反國安法被捕,已經踎咗半年有多。今日係鍾嘅生日,前立法會議員,依家成日做「探監師」嘅邵家臻,早前就去咗探佢,據邵家臻講,鍾翰林狀況正常,同懲教人員「相處OK」,又話自己會好好哋學做在囚人士,對於自己嘅情況,已有「最壞打算」云云。
記得當初,鍾翰林仆入美國領事館求庇護,點知係「達陣」得分之前,被國安處人員技高一籌截糊,成為一時佳話兼笑話,今日就祝佢生日快樂,好好學做監犯啦!



呢種蠢人,祗會害死社會。一於判終身!


對這件物體,差不多忘記了!


邵呢條粉腸仲抽水,害死啲後生,佢呢條黑社工黑教要追究!🖕


[隱藏]
happy birthday in the jail~~~


主題標籤 #立法會
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]