• 瀏覽: 522
  • 回覆: 5
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
中共實施一國兩制下的香港,暴徒尚且可以咁放肆。相反連登暴徒橫行下的香港,香港人連發聲表達不同意見都唔得。佢地所講民主自由,大家心照啦,黃衛兵。
因為日本係它的朋友


環保黨也只不過是利益集團的代表


中國應派拖船將d輻水拖去歐美海域傾倒反正佢哋覺得無問題


[隱藏]
引用:
原帖由 tomlee021239 於 2021-4-20 10:33 AM 發表
針對日本宣布要在兩年後將125萬噸的福島第一核電站的核廢水傾倒入大海,中、韓、朝、俄等國都表達了抗議或不滿,朝鮮甚至指斥「這是嚴重威脅人類健康安全和生態環境的不可容忍的犯罪行為」。
但相較之下,至今仍不時攻訐蘇聯切爾諾貝爾事故的歐美各國,對日本的作法反倒是雙標包容,美國國務卿布林肯(Antony Blinken)甚至還感謝日本的決策「透明」。
如此大相徑庭的反應,究竟是為什麼?

歐美不願 ...
西方國家一直都有核廢料問題,佢地將D核廢料放去D落後國家到,唔怪得美國條畜生國墓卿同意日本排核廢水啦

今日又見到衰典環保吹少女係到講咩疫苗分配問題,佢知唔知醜? 見到都想嘔


樓主批得好啱 !



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]