• 瀏覽: 3,165
  • 回覆: 35
  • 分享: 1
+2
本港再多一人接種COVID-19疫苗後死亡,累計增至17人針後逝世,其中15人打中國科興滅活疫苗。據悉,一名沒長期病紀錄的50多歲男子,月初打過首針科興,日前胸口不適,昨被發現昏迷,送院不治。由於該男子的死亡時間距離疫苗接種超過14天,醫院管理局向衞生署呈報事件後,政府未有立...



本港再多一人接種COVID-19疫苗後死亡,累計增至17人針後逝世,其中15人打中國科興滅活疫苗。據悉,一名沒長期病紀錄的50多歲男子,月初打過首針科興,日前胸口不適,昨被發現昏迷,送院不治。由於該男子的死亡時間距離疫苗接種超過14天,醫院管理局向衞生署呈報事件後,政府未有立即主動公佈。

死者送院前數天 疑已胸口不適
據悉,一名沒有長期病患紀錄的50多歲男子,昨日被發現昏迷,送去北區醫院搶救後不治。醫護翻查紀錄發現,他曾於月初在沙田源禾路體育館接種第一針科興疫苗。據了解,家屬報稱死者在送院前數天,已有胸口不適等情況。
北區醫院證實,該名54歲男子4月18日凌晨被發現昏迷,由救護車送到急症室,搶救後證實不治。病人4月2日曾接種疫苗,院方昨日按機制呈報衞生署。

由於該男子的死亡時間距離疫苗接種超過14天,醫院管理局向衞生署呈報事件後,當局未有立即公佈。《蘋果》正向衞生署及醫管局查詢。

本港首宗接種疫苗後死亡,是2月28日,即短短1個多月已有17人針後死,其中15人均打科興。政府一直不主動公佈首宗針後死,直至《蘋果》接獲死者友人求助率先踢爆後,事隔2日才披露。而12日內4宗死亡個案,全部都打過科興。不過疫苗臨床事件評估專家委員會認為,首2宗死亡與自身疾病有關,與打科興疫苗沒直接關係
雖然科興第三期臨床數據缺乏長者研究,更表明不建議長者接種;內地亦遲遲不為長者打科興,但香港卻安排長者打科興,自2月26日開打至今,針後不適送院大多是長者。不過港大醫學院助理院長、疫苗臨床事件評估專家委員會共同召集人孔繁毅解釋,即使科興不建議長者接種,亦不代表不同意。

恭喜科興死亡率跑贏大市....目前大勝復必泰15:2...

而成功派彩200萬既人數目前仍然係0

新聞來源連結:
https://hk.appledaily.com/local/20210419/SAAQXJDP7BDONGOW3IUUTEIV5I/



要感謝黨


阿斯利康每100萬個接種者會有一人死亡,研究發現係有平時根本唔會出現嘅血栓。
科興咁多國家都打,西方國家亦會用顯微鏡嚟誇大科興嘅問題,但至今仍然未搵到科興令人死亡嘅證據。
事實上,數據已經公佈左,喺香港打咗科興嘅人突然猝死嘅機率比其他人更加低。



15:2


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 Tokyohot888 於 2021-4-19 07:48 PM 發表
15:2
打科興年齡比BNT嘅人大20歲。



又多一個。  


曱甴就想200萬,暗中殺人,黑醫護,黑報從中助功


引用:
原帖由 非誠勿妖 於 2021-4-19 07:49 PM 發表
毒果日報嘅新聞大部份都係假咖,大家以後見到啲曱甴post上嚟,唔好覆,唔洗理,由得佢石沉大海得咖喇!
姐係打科興死果幾15件傻閪都係假



[隱藏]
香港打疫苗後死亡率係全球最高


引用:
原帖由 Tokyohot888 於 2021-4-19 07:48 PM 發表
15:2
兩個胚胎唔計數?



引用:
由於該男子的死亡時間距離疫苗接種超過14天
原來實情係咁既,打左科興14日都無事,一入院就玩完,睇黎黑衣又做野



傳媒認為打了疫苗就不會死


無直接關係 一定係早上未飲水 未食早餐 15:2 科興威武


[隱藏]
尋日打左科興,而家諗落,如果黎緊有咩頭暈身㷫都係咪好醫院好


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]