• 瀏覽: 48,724
  • 回覆: 539
  • 追帖: 2
  • 分享: 101
+6
本港近年爆發「移民潮」,不少港人都計畫移民到英美等地。一對年邁夫婦日前被兒子𠱁賣樓移民,怎料兒子及新抱在英國安頓好後,卻拒絕接兩老同住,突然「樓財兩失」。不少網民鬧爆該名兒子及其妻「為咗移民咩都做得出」,不過亦有網民認為兩老「自己攞嚟」!

有網民在網上討論區「親子王國」上,以「真係心酸,為咗移民呃咗父母層樓」為題發文,指日前從長輩口中得知,有一對年邁夫婦的大仔打算移居英國,並𠱁他們賣掉兩層樓,指錢到手後,他會與妻子先到英國安頓,再接兩老到當地居住。兩老同意兒子的做法,怎料新抱到英國後,竟向老爺奶奶表示「唔想你哋兩個過去一齊生活」,兒子亦沒有出聲,只默默聽從妻子的意見。

兩名老人家一下子「樓財兩失」,無家可歸,本打算投靠細女,但對方聽聞賣樓一事後便相當生氣,認為兩老偏心哥哥,將賣樓所得的錢全數給哥哥,故拒絕收留兩老。該對年邁夫婦最終「樓又冇,錢又冇,仔女都冇埋」。

帖文引起網民熱烈討論,不少人都認為該對老夫婦感到可憐,「啲人為咗移民真係咩都做得出」、「咁都做得出,有冇搞錯?」、「唉,畀外人呃都無咁傷」、「仲衰過電騙~又傷心又嬲」。不過亦有網民認為是該對老夫婦咎由自取,「可憐人必有其可恨之處,點會俾晒錢俾個仔?」、「唔覺慘,係蠢,親生仔不如近身錢」、「咁大件事都唔同細女商量下,畀我都嬲」。



唉!人性的醜惡,真可悲

新聞來源連結:

https://std.stheadline.com/realt ... 樓移民英國-兩老欲同住被拒頓時樓財兩失



與鳳凰同飛,必是俊鳥;與虎狼同行,必是猛獸!
你能走多遠,看你與誰同行!
用錢試人冇錯,想知對方人品,不妨在可負擔的情況下試試。


養出隻曱甴


呢對父母重男輕女又是幫不落


[隱藏]
此對老人又係黃撚

根本是藍或紅

移咩民?

心涼



唔到死都唔好過晒d家財比仔女,就算點親不及銀紙親咪人又老錢又無……親生仔不如近身錢係絕對無錯的


父母心中,子女永遠系小孩。識咁唸,就吾會嬲,一世快樂


網傳姐,邊有老人家咁蠢一次俾晒所有$個仔!
賣晒樓兩老住邊?



雖是同根生
何用講良心
財到曱甴手
咪指意回頭



[隱藏]
黃人為左錢, 連父母都要欺騙, 沒人性, 真係連曱甴都不如.


養不教父之過


係啲無人性嘅人形動物先會去鴉片煙國


點會咁蠢,網絡世界故事要小心,唔好盡信。


財到黃人手,一去無回頭

最怕撈唔掂,又返香港申請綜援公屋,日日鬧



[隱藏]
如果唔順住佢哋嘅要求,兩老分分鐘又俾私了同理屋企會被裝修。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]