• 瀏覽: 912
  • 回覆: 2
警方油麻地分區雜項調查隊,昨晚(17日)突擊巡查區內食肆及酒吧,期間發現3間餐飲業務場所於晚上10時後仍然營業。兩名分別



警方油麻地分區雜項調查隊,昨晚(17日)突擊巡查區內食肆及酒吧,期間發現3間餐飲業務場所於晚上10時後仍然營業。兩名分別姓霍(61歲)及姓蘇(34歲)女食肆負責人,涉嫌違反《預防及控制疾病(規定及指示)(業務及場所)規例》(第599F章),警員將向他們發出傳票。


另外,店內31男17女顧客(21至62歲),則涉嫌違反《預防及控制疾病(禁止群組聚集)規例》(第599G章),警方向他們發出定額罰款通知書。

警方呼籲市民為人為己,嚴格遵守相關法例,做好防疫措施,並應盡量減少社交活動及避免到人多聚集的地方。警員會繼續加強巡查,以確保餐飲業務場所嚴格遵從有關規例的要求,並會果斷對違例者採取執法行動,以減低病毒傳播風險。


其實呢啲肆,點止犯預控咁簡單,長年累月霸佔街道,又掛晒啲帳篷,搞到烏煙瘴氣,告佢預控,順手告埋佢阻街及違規營業就啱。好似條街係佢咁。

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210418/bkn-20210418025616453-0418_00822_001.html



「曾經滄海難為水,除卻巫山不是雲....」  「你在我生命中的出現,足夠我回味一生...」






其實又唔係好明,點解啲人仲要幫襯,十點就走啦,頼死都唔知咩心態?


維權蘋論:港共太可惡,食宵夜當然最早都十點後


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]