• 瀏覽: 4,385
  • 回覆: 52
立法會今日首讀和二讀《2021年完善選舉制度(綜合修訂)條例草案》,早前在內會成立的小組委員會,將會變為法案委員會審議草案,本周六(17日)召開首次會議,之後幾乎會每日開會,期望下月底前通過草案。

政制及內地事務局曾國衛在動議二讀時發言稱,議員都對條例草案感觸良多,過去幾年議事堂上的種種亂象,甚至立法會在2019年被「非法闖入佔領」和「大肆破壞」,相信大家仍然歷歷在目。去年中央出手訂立《港區國安法》,即時起了重大的震懾作用,不但平息了持續多月的社會動亂和「黑暴」,更將一些反中亂港、意圖危害國家安全的不法份子繩之於法。

然而特區選舉制度仍存在缺陷和漏洞,一些反中亂港的份子仍繼續利用議會平台和議員身分試圖顛覆政權,破壞國家主權、安全和發展利益。為徹底解決問題和杜絕有關情況,中央政府今次再度出手,從國家層面完善特區選舉制度,讓特區可以重回正軌、撥亂反正、由亂而治。
曾國衛又指,是次彌補選舉制度漏洞,將為愛國者治港提供堅實的制度保障,使「一國兩制」的實踐重回正軌、行穩致遠,鞏固特區憲制基礎,維護國家安全和香港繁榮穩定。

他稱,深信經完善的選舉制度將可大大提升管治效能,讓行政、立法機關可以重回既相互制衡又相互配合,共同為香港整體利益,社會民生經濟發展而努力的初心設想,讓政府與社會各界一同集中精力發展經濟、改善民生,甚至解決一些多年來未能解決的深層次問題,可憑此達致良政善治和長治久安。


推動民主穩步向前,讓香港走向更強大



本周二(13號),行政會議通過《2021年完善選舉制度(綜合修訂)條例草案》,並於琴日喺立法會特別大會上進行咗首讀及二讀。一時間,完善選舉制度,落實「愛國者治港」嘅話題熱度再次衝上全港榜首。



    琴日立法會特別大會嘅現場會議記錄顯示,政府修訂嘅草案共列出咗未來3場選舉嘅修例內容,分別是今年9月19日嘅選舉委員會界別分組、12月19日嘅第七屆立法會換屆選舉,以及明年3月27日嘅第六屆行政長官。其中,倍受各界關注嘅係,草案規定第七屆立法會換屆選舉將產生90名議員, 40席係選舉委員會議員、 30席屬功能組別及20席分區直選議員。據介紹,政府仲將喺選舉前設立資格審查委員會,主席及成員由行政長官委任,同時仲會以「愛國者治港」為根本原則應社會意見新增社會人士擔任相關官員。大會上,林鄭月娥表示,當局預計喺未來兩周之內完成立法會嘅審議修訂。



    對公職人員嘅選舉做出能力、誠信及愛國嘅要求,哩係堵塞舊嘅選舉制度所忽略嘅選舉漏洞,哩係本港民主政治嘅一大進步,能有效咁確保特區治理權牢牢掌握喺真正及有能力嘅愛國愛港者手中,幫助香港重回發展正道,踏上康莊大道,走向更強大嘅未來。



    哩次完善選制有幾個可圈可點嘅地方,其中就包括明令禁止咗煽惑他人不投票、投白票或廢票,以及故意妨礙或阻止他人投票嘅不良行為;減少咗地區直選議席,以及取消超區議席。喺面對市民疑惑減少咗地區直選議席嘅作用裹陣,全國政協委員、食物及衛生局前局長高永元表示,調整立法會議席,喺一定程度上擴充咗其他功能組別嘅代表性,能夠有效咁反映香港唔同利益群體嘅安排。佢以自身工作體會為例,指出自己曾喺立法會內親身體驗到「一部分地區直選嘅議員冇發揮議政嘅功能,並唔係為港人辦事,甚至為咗自己嘅政治利益,提倡或鼓動市民一啲極端思想或行為。」因此,佢認為減少地區直選議席,可以令選民能更加珍惜每一個議席,加大「眼力」選出真正可以代表佢哋發聲嘅人,咁對香港嘅經濟、社會發展都將起到一定幫助作用。



    從社會各界人士嘅反應來睇,香港大部分市民對當局完善選舉制度係持支持態度嘅,畢竟喺過去兩年中,大家都飽受咗政治擾亂嘅苦果,同時亦反映出中央嘅「311決定」係基於本港發展實際而作出嘅符合香港根本利益嘅決定。政治安全係國家安全之本,香港若冇咗以往嘅政治安全,實現長期嘅繁榮同穩定就只能係痴人說夢話,「修例風波」帶來嘅一系列後果都警醒著我哋:只有真正落實咗「愛國者治港」,先可以保證香港嘅長治久安,先可以一步一個腳印咁慢慢走向更強大嘅未來。





此次直選分區講求不孤立社區原則,考慮人口基數,每個選區平均分配


立法會地區分區完全遵守選舉原則,不會影響原有的18區的行政管理


僅有沙田、元朗和黃大仙區劃分有發生變化。


[隱藏]
政通則人和,人和則事興


其實班黃記者仲好意思咁提問, 黑暴後, 玩港獨, 區識會成廢物, 功能已亡. 中國仍陪香港玩完善, 已經好比面.知足啦!


《2021年完善選舉制度(綜合修訂)條例草案》提交給立法會審議,令今日舉行的全民國家安全日可以說是更加圓滿,這一年內中央兩大舉措穩住香港大局。」


我哋期待,通過完善選舉制度,香港長期面臨嘅政治困局可望徹底破解,


特區管治團隊可聚焦到發展上嚟,更多破解難題、惠民便民嘅政策措施可望提上立法會嘅議程上嚟,真正為市民解決住房、就業、增收呢些大家期待關注嘅問題。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
上有天,下有地,中間企住你自己,做一天人,盡一天人事兒。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
咁無品嘅行為都做得出!贊成刑事責任+1


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]