• 瀏覽: 474
  • 回覆: 5







日本執政自民黨幹事長二階俊博在電視節目中表示,如果新型冠狀病毒疫情進一步蔓延,令東京奧運難以舉辦的話,取消東京奧運也是一個選項。

現時距離東京奧運開幕不足100日,但日本的疫情有反彈跡象,有民調顯示,超過七成受訪民眾認為應該取消或再度推遲舉辦奧運。

行政改革擔當相河野太郎在另一個電視節目中表示,可能會以無觀眾入場的形式舉辦賽事。

另外,繼大阪府因應疫情而取消公路傳遞奧運聖火活動後,愛媛縣亦向奧組委申請取消松山市內公路聖火傳遞。

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1585891-20210415.htm?spTabChangeable=0



之前日本話一定舉辦,現在開始放風取消奧運


㗎頭衰開有條路.


如果唔喺條廢相民望下降心急解禁要經濟,就唔會反彈得咁快喇,自己攞嚟衰


[隱藏]
為了運動員,不如閉門作賽直播,臨近退役年紀運動員好可憐,隨時下屆無機會。


唔拖唔水 辨嚟無意思



金仔唔參加之外, 應設仲有好多國家唔玩,   仲有核廢水問題, 呢個時候應該低調先係



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]