• 瀏覽: 1,419
  • 回覆: 8
特區政府近日宣布將推出以「疫苗氣泡」為基礎的一系列放寬社交距離措施,分階段放寬食肆每枱人數上限及堂食時間。這本是放寬防疫限制的利民之舉,惟黃醫護工會「醫管局員工陣線」卻繼續造謠抹黑,指責政府「假借『防疫』為名,透過『安心出行』建立監控系統,逐步剝奪市民的私隱和自由」;仲呼籲市民繼續杯葛「安心出行」。
「醫管局員工陣線」作為醫管局僱員工會,在沒有證據的情況下,公然造謠抹黑政府,分明就是出政府糧反政府。這種食碗面反碗底的行為豈能容忍,一人一嬲促當局嚴懲!
新冠疫情爆發至今已逾一年,市民生活陷入水深火熱之中,瀕臨崩潰邊緣,為防止病毒傳播及進行接觸追蹤,安裝「安心出行」是其中一個抗疫舉措,以期令市民早日恢復正常生活。大眾前往貼有「安心出行」二維碼場所時,用手機掃描,相關記錄只存在其手機內,又毋須填寫個人資料,該做法符合《個人資料(私隱)條例》的規定,根本不存在個人私隱被洩的問題。

醫管局員工陣線漠視事實,以政治掛帥,不顧市民死活,妨礙防疫抗疫工作,漠視全民福祉。奉勸有關醫護回歸專業務實,眾志成城齊心抗疫。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
政府應該制訂路線圖,想打疫苗既人打完,就可以解封食市+入境,之後疫情如何都唔理,反正唔打疫苗既都唔怕死


如果煽動投白票係犯法,咁煽動唔遵守政府防疫政策都應該係犯法, 應該告佢危害公共衛生。


[隱藏]
黃人黑暴根本不想抗疫,想攬炒


不打疫苗又染疫,那就得付醫療費不就好了.


IT界遍佈黃人,相信早就有黃人試過個app,已經出左大半年,有發現你估佢地會唔出聲?


其實佢地真係怕,可以拎部無SIM卡既電話去掃架。
鴨記一兩舊水就有交易,淨係計用少幾百個外賣盒都抵啦。


一係佢地全部都係弱智,一係...

[ 本帖最後由 wilsonkf 於 2021-4-14 09:17 PM 編輯 ]



炒晒呢d黑醫畜


引用:
原帖由 kw_lam 於 2021-4-14 07:00 PM 發表
黃人黑暴根本不想抗疫,想攬炒
黑醫護如係公務員,攬炒係要製造民怨,但公務員唔受影響。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]