• 瀏覽: 8,412
  • 回覆: 130
  • 分享: 3
+5
18歲中五男學生於2019年11月11日「全港大三罷」當天,在柴灣被警方搜出摺刀,他受審後被裁定管有違禁武器罪成,原本獲



代表上訴人吳銘揚的代表律師郭憬憲陳詞時指,涉案的萬用摺刀與一般刀子的唯一分別,是有彈簧裝置,而一般的萬用摺刀日常生活亦會有人管有,但高院法官潘敏琦即反駁「唔係喺街有得賣就個個人都買,個個都帶出街,我就無呢啲刀喇」
潘官又指她不認為本案應判處感化等刑罰,並指雖然上訴人被指有過度活躍症,但此症「並非參與非法罪行的通行證」。
香港終於有翻D正常法官

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210413/bkn-20210413173710545-0413_00822_001.html



代表律師有帶呢啲摺刀出街,我就無呢啲摺刀喇


[涉案的萬用摺刀與一般刀子的唯一分別,是有彈簧裝置]

即係彈弓刀囉。



學生帶刀帶工具返學做壁報十分平常,明顯政冶打壓


[隱藏]
隻曱甴原本諗住捅死幾多位警員!?


引用:
原帖由 wgcn 於 2021-4-13 06:26 PM 發表
學生帶刀帶工具返學做壁報十分平常,明顯政冶打壓
佢當時去返學咩?文具刀係咁?



又係用過度動躍症做籍口
沒有創意缺乏誠意



其實佢一D都無悔意, 應該再判重D


「潘官又指她不認為本案應判處感化等刑罰,並指雖然上訴人被指有過度活躍症,但此症「並非參與非法罪行的通行證」。」

等班黃律師成膠日都話d手足「唔係低能就弱智,自閉過度活躍死父母」丫嗱,比法官兜巴星埋去!



[隱藏]
奸邪妖獸自相矛盾,一方面強調「入獄坐牢乃『風雲戰績』」,但另一方面卻又逃避坐牢。


正常人會帶彈弓刀出街?麻煩搵幾個出嚟睇睇


強姦4年起跳啦,又係學生,年青人又有文具刀,起碼判廿年

[ 本帖最後由 山邊懷舊的才藝 於 2021-4-13 06:35 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 遊鯤 於 2021-4-13 06:29 PM 發表
又係用過度動躍症做籍口
沒有創意缺乏誠意

曱甴通病



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
大律師不停鼓勵被告上訴,發過豬乸


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]