• 瀏覽: 31,483
  • 回覆: 310
  • 追帖: 1
  • 分享: 13
+5



在4月9日的中國外交部新聞發布會上,外交部發言人趙立堅表示,日本核事故造成放射性物質泄漏,對海洋環境、食品安全和人類健康已經產生深遠的影響。

趙立堅還説,日本政府應當秉持對本國國民、周邊國家以及國際社會高度負責任的態度,深入評估福島核電站含氚廢水處理方案可能帶來的影響,主動、及時地以嚴格、準確、公開、透明的方式披露資訊,在與周邊國家充分協商的基礎上慎重決策。

據日本時事通信社和日本放送協會(NHK)等日媒報道,日本政府當地時間4月9日基本決定將東京電力福島第一核電站污水向大海排放。日本政府將在4月13日召開內閣會議,會上將正式做出決定。

-------------

睇黎係中國夾埋東盟向日本發難喎

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/610230/日本決定2年後將福島核污水排入大海-中國要求與周邊國家協商



老老實實又有邊個國家會企出來支持日本將污水流入大海﹖


老尾又話係世界警察
點解唔企出嚟做下樣
又睇下南韓點回應



唔係不嬲都倒緊咩?


[隱藏]
這種情形應該受到國際制裁。


引用:
原帖由 奧林巴斯 於 2021-4-9 05:04 PM 發表
老老實實又有邊個國家會企出來支持日本將污水流入大海﹖
國家就無,曱甴有唔少



日本仔一人一碗分飲左佢啦!


反核戰友出尼講句聲。


倒落邊個海,敢唔敢倒落加勒比海?


[隱藏]
第二次世界大戰時,日本皇軍在中國遺下許多生化武器至今都尚未清除。日本聲稱「資金不足清除生化武器」,但實則日本仍有錢買美國武器,指望日本負責任,可謂癡人說夢。


運去美國排放


核污水危害海洋生物 傷害人類健康 乜乜綠色和平 西人國際組織 💩冷哂那裡 西方霉體環保組織出句聲🧐


倒落海咪日本仔自己食返


如果係中國要倒,已經俾人吠到上天


[隱藏]
送去呆灣就得,橫掂呆灣大旱


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]