• 瀏覽: 856
  • 回覆: 13
伊朗核協議的多個締約國今日在奧地利維也納重啟面對面會晤。在特朗普年代宣布退出協議的美國亦派代表,但期間不會與伊朗直接對話。

2018年,特朗普在任美國總統期間,單方面宣布退出伊朗核協議,並恢復制裁伊朗後,美伊關係再次跌入谷底;伊朗亦不再遵守核協議,加速提煉濃縮鈾,直到最近形勢有轉機。

伊朗和中、俄、英、法、德五個核協議締約國代表,加上美國的代表,周二在奧地利維也納重啟面對面會晤。雖然會前伊朗表明不會與美國代表舉行任何層級的對話,但雙方會藉今次機會,透過第三方間接對話。不過美國承認整個討論非常困難。

美國國務院發言人普賴斯表示:「我們不會低估面對的挑戰,為時尚早。我們不會預期很快或立刻有突破,因這些討論,我們完全預計到會困難,但我們相信與我們夥伴的這些討論,連同我們夥伴與伊朗的討論,是向前邁出健康一步。」

伊朗則表示,有信心各方正處於恢復核協議的正軌上。

在制裁問題上,伊朗和美國仍有大分歧。美國提出分階段解除制裁,但伊朗表明拒絕,堅持只要美國未完全解除制裁,伊朗都不會撤除核計劃。

根據2015年伊朗核協議,伊朗同意限制其核技術,換取美國和聯合國解除經濟制裁。

在北京,外交部表示,期待各方早日就恢復履行核協議的方案達成共識;又認為美方理應無條件重返協議,取消所有對伊朗的非法制裁。



扮乜野上菜呀。
拜登扮強硬真心虛。

新聞來源連結:
https://news.tvb.com/world/606c3c5634b031054c33f048/美代表參與伊朗核協議締約國會晤-不會與伊朗直接對話



其實關你老美L事咩,你老美一早退出核協議,伊朗根本沒有需要同你老美傾喎。唔好好似乞兒咁死都要癡埋黎啦。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
DKLM ,美國真係好笑,簽完嘅協議,唔鍾意就退出,退出左又要死返入去開會


[隱藏]
家下伊朗有中國撐腰,使乜理美國。中國唔係美國,中國係會遵守協議嘅。中國亦都係一個主權獨立的國家,唔會畀人凶兩句就縮曬沙。而家踢開美國,美國係中東嘅影響力真係每況越下。而家輪到美國急喇。如果遲啲多啲國家跟進,同伊朗做生意,噉即係變相廢左美國制裁既特權。鬼叫傻侵揭開隻2仔底比人睇咩。


老美以甚麼身份與核協議締約國直接對話呢,佢都退出咗咯


引用:
原帖由 ansonkpl 於 2021-4-6 10:01 PM 發表
老美以甚麼身份與核協議締約國直接對話呢,佢都退出咗咯
可能伊朗唔采佢,

美國就自稱唔會同伊朗對話。



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 香港雞蟲 於 2021-4-6 09:56 PM 發表
DKLM ,美國真係好笑,簽完嘅協議,唔鍾意就退出,退出左又要死返入去開會
美國國內兩黨政治冇限loop
又一次證明D乜柒民主選舉制度唔只係ON9
直情危害世界安全



[隱藏]
你老美你醜唔醜架, 自己閃能左去,家下又想玩番, 凸你玩泥沙咩


美國佬驚比伊朗佬照辦煮碗, 又係兜口兜面講: "你地冇資格..... ":


拜登昨天住院了,祝他身體健康! 
當總統太費神了,消耗太大。



無關人士就唔好去探頭探腦啦,轉頭又叫啲屎眼聯盟搞搞震,多舊魚!


引用:
原帖由 鬼屋門口食花生 於 2021-4-6 10:59 PM 發表

可能伊朗唔采佢,

美國就自稱唔會同伊朗對話。
肯定係,波斯人都不吃這一套的。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]