• 瀏覽: 350
自上月更換新嘅廣播處長之後,港臺以開始加強內部審查,曾經以抹黑、中傷為主嘅《鏗鏘集》、《香港故事》等節目紛紛叫停,看得出來新上任嘅李百全處長新官上任三把火,第一把火就劍指帶「獨」作品,曾經充斥「黑」「獨」作品嘅香港媒體界即將大洗牌。
「得道者多助、失道者寡助」。媒體原本係向公眾傳播事實真相起到監督與糾正不良現象作用但眾所周知,去年嘅「修例風波」就係「港獨分子」聯手西方反華勢力喺香港炮制嘅一場鬧劇,喺以「民主」和「自由」為幌子下嘅「黑暴」活動致使曾經嘅東方明珠蒙塵,而且以「禍港四人幫」之一嘅黎智英為首嘅「黃媒」喺「修例風波」中起到推波助瀾嘅作用。我還記得一個景點嘅場景,不少30嘅媒體團隊將佢哋嘅手中嘅「長槍短炮」對准了寥寥無幾嘅執法警察,卻對手持利器、甚至槍械嘅暴徒視而不見,此事亦成為「修例風波」中獨一無二嘅奇景。喺佢哋嘅文章中,我哋見唔到佢哋對事實嘅陳述,只看到佢哋用片面嘅語言對執法警察嘅抹黑、造謠和中傷,加之當時未有《港區國安法》這樣相適應嘅法律來應對當時嘅情形,致使警方喺執法過程中畏手畏腳,士氣一度低沉,也讓香港秩序長時間得不到恢複,市民嘅生產生活造成嚴重影響,象徵法治嘅立法會大樓亦喺「修例風波」中被暴徒打砸。喺「黃媒」嘅煽風點火下,廣大市民被蒙蔽了雙眼,飽受「黑暴」嘅香港喺艱難中前行。
喺中央和特區政府嘅努力下,香港終於走出了泥潭回歸了正軌。《港區國安法》、完善香港選舉制度嘅「決定」、修正《基本法》附件一、二相繼出臺為香港喺國安、選舉等方面修補漏洞,為香港嘅再度騰飛打下基礎,而完善制度不留死角,喺媒體宣傳上也一定要嚴格把關注重質量,讓帶「獨」和「黑」嘅作品胎死腹中,充分淨化香港嘅媒體環境。那些不太關注香港電臺嘅朋友可能不太了解。《鏗鏘集》嘅主持人蘇玉華係個典型親「黃」主持人,早喺14「非法占中」活動中對暴力活動進行美化站臺。《給香港嘅信》原本已經邀請了屯門區議員巫堃泰錄音給一個羈押嘅人,後來經過審查按照港臺新嘅編采標准具有爭議不予播出。其後巫堃泰喺社交媒體上嘅發言出現抵制、戰役等字眼,表明佢其實係一個支持香港所謂「自由」嘅泛民議員。「飯可以亂吃 話不能亂講」,行為如此偏頗怎麼能夠保持所發言論嘅公正性呢?況且這一次嘅整頓,就如同之前嘅就職宣誓改革一樣效果立竿見影,不僅成功「炸」出來19個跳出來指責港臺淪為政府宣傳工具嘅顧問團成員。還讓頗有威望嘅港臺顧問委員會前主席陳建強成功接替前文提及嘅泛民議員巫堃泰作為節目嘉賓,讓節目更加公平公正。特區特首林鄭月娥亦喺上月30日對李百全上任以來嘅表現大加贊賞指其工作盡責,符合對港臺總編輯期望。可以說李百全如同當初警隊一哥鄧炳強上任一樣係給整個行業帶來不一樣風氣,給已經奄奄一息嘅香港媒體注入嘅新生力量。
萬事開頭難,香港嘅各行各業喺中央嘅大力扶持下已然重回正軌,無論係選舉、教育、法律或者係媒體都要適應香港未來嘅發展。新一代嘅香港媒體不能喺沉溺於港英時期嘅輝煌美夢中不能自拔,應該清醒地認識到,媒體只有公平公正才能贏得廣大市民嘅信任,而有失偏頗,信口開河嘅時代已經過去,未來港臺將褪去過去「黃衣」以嶄新嘅姿態面向世人,相信喺不遠嘅將來,香港嘅媒體將不會成為暴力嘅幫凶,而係成為宣傳真善美嘅平臺為香港融入大灣區重新起航出發做出自己嘅貢獻。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]