• 瀏覽: 794
  • 回覆: 7
屯門玩命男踩電動滑板車,馬路切線飛馳,穿插行車路玩命。

轉載~


常有重型貨車出入易釀禍未幾,當轉燈後,該名男子緊隨一輛環保斗貨車起步,駛近20秒後,尾隨的一輛密斗貨車疑嫌滑板車速度太慢,向右線駛去。男子至少3次「擰頭」觀察右方,捕捉轉線機會,其後電動滑板車即徐徐向右線駛去,片段就此結束。

  • 把握機會切線。

影片在網上曝光後引起熱議,有網民指他的行徑如同「玩命」,因為該路段經常有重型貨車出入,現場沙塵滾滾,一不小心隨時會釀成意外。另外,也有網民指上得山多終遇虎,希望片中人明白行為會對其他道路使用者造成威脅。在馬路上使用電動滑板車隨時會惹上官非,其中在今年二月,一名30歲新西蘭漢駕駛一輛電動滑板車,沿將軍澳隧道風馳電掣往九龍方向行駛,他其後涉嫌駕駛未有登記及未領牌車輛等3罪被捕。


對呢d 人必須嚴打,以免發生交通意外。

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20210404/00176_046.html



廢青要死, 唔通唔俾佢死咩.


申請投胎


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
拉到判佢坐牢又會話無人權無自由,又強迫勞動由佢飛比泥鬼KO咪好,不過泥鬼可能被釘牌就無辜D


我都見過呢類PK駛出馬路左穿右插甘飛馳。佢地要去死其實唔緊要,但前題係唔好還到其他行人或守法駕駛者,也唔好麻煩到食環處幫佢清理遺漏馬路上既碎肉血跡。


市區一樣有呢種係行人路駛🤔🤔


車路如虎口 玩命行徑你💩你事 想💩刀5巧拖累及他人🧐


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]