• 瀏覽: 427
  • 回覆: 5
2019 年 7 月 7 日九龍區反修例遊行後,有女子疑被誤當便衣警被包圍,2 男 1 女被控...



黃再以左手伸進 X 的左側腋下,並左手拇指在 X 的乳房外側,X 掙扎大叫期間黃雙手扯著 X的手肘,更以下體抵著 X的臀部。
法官續言,片段顯示當 X 被多人拉扯時,女被告蘇瑋善上前跟 X 稱「乖啦,乖啦」,「冷靜、冷靜」,並為 X 整理上衣,擋著嘗試拉扯 X 衣領的手。蘇的語氣溫和,但一直要求 X 交出手機,向她追問「你係咪真係影我哋?」、「你攞部電話出嚟 show 畀我哋睇」、「我諗大家擔心嘅都係你影咗啲我哋唔想出街嘅相」等說話。她亦有捉著 X 的手,不讓 X 離開。
法官指出,吳沒有親眼目睹 X 向他人施襲,無法行使其公民權將 X 拘捕,無權要求 X 澄清,直斥吳在庭上的解釋為文過飾非,希望藉此脫離罪責。法官續稱,吳在眾人箝制 X 之時,出言侮辱她,可見他參與挑釁行為,有意激發紛爭及破壞社會安寧,故不接納其證供。

三隻畜生又非禮又恐嚇,真正要加重刑罰,入去通通個菊花先

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/court/7-7-九龍遊行-稱誤當女子為便衣警-三男女被控非法禁錮-非法集結罪成還押候判/



飯要一口一口食
最緊要法官唔好咁輕手要佢坐返四五年


老屍答辯真係 低能的她


重判呢班友喇..


[隱藏]
3隻王c曱甴, 賤格無恥,罪有應得,報應


入去有排你地受


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]