• 瀏覽: 406
  • 回覆: 3
議員麥美娟批評,報告建議租金加幅上限為15%,即等於「叫業主將租金加到15%」,認為將對劏房基層居民造成沉重負擔,她建議劏房租金加幅上限應與公屋看齊,以10%封頂。公屋聯會指,對小組沒有設立「起始租金」感到失望,認為即使目前缺乏劏房租賃市場的全面資料,仍應保留「起始租金」應作長遠的選項,而非全盤否定,認為政府有必要填補政策漏洞。



小組主席梁永祥表示,稍後律政司會擬定租管的立法草案,再交立法會討論,相信政府會盡快通過立法。他稱,明白外界擔心租管立法前有空窗期,在欠缺「起始租金」的情況下業主會趁機大幅加租,令整體租管成效不彰。但他強調,若要推行「起始租金」則需時討論,空窗期恐怕更長。

政府鑊鑊做一半, 下下搞到一鑊粥咁, 怕煩就唔解決起始租金, 到最後衰左就唔關我事,香港就係無官員要負責所以有咩後果唔緊要, 都係照出糧

新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20210401/00174_001.html



劏房根本唔應該存在


方向話公我贏字你輸,你做乜我都可以唱衰你


租管唔係問題,但15%咁高嘅加幅話係限制就係問題,就應該係地產霸權嘅人講,一係個人本身腦殘。


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]