• 瀏覽: 1,408
  • 回覆: 17
+2
一段亞裔男子在紐約地鐵上遭非裔連續暴打、鎖喉至昏迷的影片近日在社交媒體被瘋傳;紐約市警方周一(29日)表示,目前正在嘗試尋找受害者,因為案發...



呢個就係全球最權威最自由亦都係最下流賤格無恥嘅民主大國!
可以看到黑人被歧視都係究由自取, 佢地被歐白歧視但又欺壓俾另一族群而唔係合作抗敵!
雖然亞裔人較黑人更少得多但佢地勤奮好學, 平均來說在經濟地位遠較黑人為高甚至比一般白人還要高!
黑人被歧視可謂不值同情真係要檢討下自己, 對亞裔人來說美帝不是天堂反而是一個地獄

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/wo/2034867/即時-國際-亞裔男紐約地鐵被毆打鎖喉致昏迷-無乘客阻止甚至有人吹口哨



民主自由係咁㗎喇, 享受吓啦.


無人性


亞裔人響英、美重下賤過黑人。


[隱藏]
快d反坑拉,圍返班仆街


if cockroaches being hit by ghost country people, they deserved.


亞裔係美國真係慘老美有咩人權


對西人來講,呢D就如羅馬斗獸場咁,不同種奴隸繫到斗生斗死


鬼國


[隱藏]
He is Hispanic ,not Asian


禽獸國家,生人勿近


其實知唔知呢個亞男係邊個國家裔?


咦?!發起哩個令亞洲人窒息昏迷喞挑戰遊戲真係開始咗咩?西方人真係自由民主呀,中意點玩就點玩,好在一班香港亞洲人哩排踴躍移民過去參與玩埋一份。
參與過哩個挑戰遊戲喞人請分享下感受呀!等更多亞洲人過去玩啦



希望曱甴黃畜快L的死過去一試尾式聞主😀


[隱藏]
黃C成日覺自己唔係中國人,試下掛本BNO係心口,過去試下會唔會有防禦功能


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]