• 瀏覽: 4,529
  • 回覆: 79
廣播處長李百全上任後,香港電台數個電視節目被臨時抽起播出無期。今晚原定播出《鏗鏘集》再被抽起,該集內容涉及中大大學學生會當選內閣「朔夜」的訪問。中大學生會當選內閣「朔夜」副會長何思珩證實指,今早收到製作團隊通知她節目要抽起。

原定今晚播出《鏗鏘集》於今早臨時被抽起,惟沒有交代原因。該集的內容為探討資助大學學生會「斷莊」的現象,其中訪問了中大大學學生會當選內閣「朔夜」成員,由參選到當選的過程。

中大學生會當選內閣「朔夜」副會長何思珩表示,今早收到製作團隊通知她節目要抽起,並指節目於2月拍攝,今早仍在進行最後製作。她批評抽走節目的決定,是無視製作團隊的努力及港台製作人員的專業。

同為該集的受訪者之一,新民黨立法會議員容海恩表示,對於節目被抽起不感意外,但認為廣播處長能與製作團隊有良好溝通,尋求更妥當的方法。日



香港電台拍D片永遠幫黑暴曱甴反中亂港漢奸宣傳、洗底、美化、轉而視線、呃9人及借意講政府錯, 炒左佢地啦!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1534051/即時-港聞-港台抽起今晚-鏗鏘集-節目-內容涉中大學生會當選內閣-朔夜



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
執L左佢啦,垃圾。


炒晒啲黃甴


台長一抽再抽...真係辛苦晒..
港台製作埋咁多野都係唔出得街既,
呢D咁既製作團隊, 係咪應該要解散?
你拍出來既全部都唔出得街, 咁同無拍有乜分別?



[隱藏]
解散港台,刻不容緩


仆你個臭街杏加橙, 即係依家黃屍監製就繼續拍反中亂港題材, 台長就繼續抽起唔播, 好似雙方都係鬥長命喎, DLLM即係阿公錢, 不用白不用.


抽得好,港台全面轉播cctv吧啦


點解大學「斷莊」都值得做《鏗鏘集》主題?


DLLM港台每集片都要用幾百萬公帑去拍攝, 集集都抽起, 即係如同倒錢落海, 依家香港咁多人失業, 港台就日日都在浪費公帑.


[隱藏]
拍4仔啦不如......反正都唔出得街。


一個社會咁撚多問題
劏房、新冠、經濟、罕見疾病、交通阻塞、社區規劃、N無人士、隱青甚至係吸毒問題...隨便都可以用一個,無人有興趣知大學生斷唔斷莊,同社會民生有咩關係,仆街港台班黃撚用緊納稅人嘅錢但做自己鐘意嘅野,不如你比返錢我,我做自己鐘意嘅野仲好



引用:
原帖由 xshellsolong 於 2021-3-29 04:27 PM 發表
台長一抽再抽...真係辛苦晒..
港台製作埋咁多野都係唔出得街既,
呢D咁既製作團隊, 係咪應該要解散?
你拍出來既全部都唔出得街, 咁同無拍有乜分別?
所以而家話邊個拍出嚟嗰啲嘢過唔到關,就要監製罰錢



大學牲斷氣我就有興趣睇


DKLM ,鏗鏘集監製點解會拍呢個架??


[隱藏]
朔嘜鬼夜,班中大生玩食字,公義鼓吹吸毒,索嘢。中大校方正垃圾,浪費納稅人錢


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]