• 瀏覽: 2,857
  • 回覆: 33
  • 分享: 1
【明報專訊】民主派47人被控違反《港區國安法》,當中36名仍還押,不計早前辭職的新民主同盟范國威,仍有14人為區議員。根據《區議會條例》,若區議員連續4個月、或連續3次在未獲區議會同意下缺席大會會議,便會喪失資格。有區議會早前通過修訂,容許以「其他合理理由」,接受還押者請假。建制派批評民主派「包庇」被捕者。



係有心靠害定預咗破產?班區議員唔知要宣誓,被控違反《港區國安法》還押第一日就己經賭大細?

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/港聞/article/20210327/s00002/1616782952537/14區議員還押或dq-有議會修例擴請假理由



支持修例, 全面封殺黃屍.


4個月失蹤還可以做?


所有被捕區議員辭職應係好事,期侍補選黃絲又一次大勝。


[隱藏]
換了全部民主派更好~~~


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
支持全面封殺黃畜曱甴區議員!


出香港政府的糧而反香港政府,
跟賺中國的錢而反中有什么分別,
一早就要DQ啲羣黃畜已完!



全世界尾國是最獨栽最不民主的,只要自己國家富強豐衣足食,便不俾其它國家經濟科技進步,如有便千方百計像勾結犯民漢奸甲甴暴徒禍港奪權廹中國就範


[隱藏]
仆街……唔返工糧照出先仲話考慮修例


引用:
原帖由 simonfdf 於 2021-3-27 08:49 AM 發表
4個月失蹤還可以做?
麗晶果個咪厚顏地做緊。 去左英國4個月當沒件事。 林鄭照批佢糧支。講都浪費gas!



呢班濕九區議員應該辭職啦, DLLM


入到閘再講啦,入唔到閘就然後沒有然後


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
係時候修理修理區議會


主題標籤 #區議會
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]