• 瀏覽: 4,266
  • 回覆: 71
【明報專訊】隨着反修例案件陸續在各級法院審結,律政司多次以裁判官判刑過輕為由,向上訴庭提出刑期覆核。律政司長鄭若驊昨早在網誌表示,律政司去年共提出16宗反修例案的刑期覆核申請,有15宗已審結,全數覆核成功。本報翻查資料,經統計後發現,截至昨日,法庭共處理16宗律政司提出對反修例案件的刑期覆核申請(連同昨日區諾軒一案,見另稿),另有一宗下周處理,共涉19名被告,當中近半未成年。律政司對其中18人的覆核成功,全部加重刑罰,當中一半由非監禁式刑罰,被改判監或禁閉式刑罰。有大律師認為律政司針對反修例案件提出的覆核「特別多」,上訴庭裁定幾近全數覆核成功的情況亦「幾史無前例」,做法雖不屬「追殺」示威者,惟無法解決社會和世代問題。

曾處理多宗反修例案件的大律師郭憬憲說,目前被律政司提出覆核的被告,部分原被判感化令,惟全遭上訴庭撤銷,導致下級法院法官受有關裁決所限,甚少考慮為年紀較輕的被告索取感化或社會服務令報告,只考慮索取更生中心、勞教中心和教導所報告。他認為裁判官等「前線法官」有較多審視感化報告及接觸少年被告的機會,認為上訴庭應給予他們更多酌情權。
郭憬憲又說,上訴庭裁定律政司覆核成功,及後向被告加刑時,通常基於案件已折騰被告一段時間而減刑一個月,形容部分被告的情況會因遭受覆核而「極端地慘」,「例如做晒240小時社會服務令,後來被判3年監禁,咁減刑一個月,其實有咩大意思?被告所有人生規劃只會再次落空」,部分被告被改判留案底的做法亦令人惋惜,「純粹帶出案底影響,做法好不近人情」。


"罪有應得"呢四隻字呢個狀棍咁都唔識?
被行私刑,掟死阿伯,燒傷伯伯,為阻人返工不惜掟竹枝落路軌去危害乘客生命.....阿大狀認為咁都唔係嚴重罪行??

佢地既前途係俾你地呢D狀棍去害死架,你地發達都係舞食佢地既人血饅頭咋.....

新聞來源連結:
https://news.mingpao.com/pns/要聞/article/20210324/s00001/1616524489439/律政司刑期覆核暫全勝-9人變監禁-反修例案18人加刑-近半未成年



呢啲暴徒餘生都會在監倉彈出彈入,信tg/兒登軍師,咎由自取。


引用:
原帖由 巴巴先生 於 2021-3-24 07:25 AM 發表
【明報專訊】隨着反修例案件陸續在各級法院審結,律政司多次以裁判官判刑過輕為由,向上訴庭提出刑期覆核。律政司長鄭若驊昨早在網誌表示,律政司去年共提出16宗反修例案的刑期覆核申請,有15宗已審結,全數覆核成功。本報翻查資料,經統計後發現,截至昨日,法庭共處理16宗律政司提出對反修例案件的刑期覆核申請(連同昨日區諾軒一案,見另稿),另有一宗下周處理,共涉19名被告,當中近半未成年。律政司對其中18人的覆 ...
呢個大律師講得啱,但錯不在於律政司、上訴庭或上訴機制,而係原審嘅質素,或者司法改革及量刑委員會是必須的。



支持律政司做嘢.


[隱藏]
小暴民係監倉讀多D書


人情歸人情, 律政司上訴成功即代表原法官判決問題,
甘係咪應該先執整呢班人先呀? 



"無法解決社會和世代問題" ... 人人有責哇!


早幾年我都信政府和阿爺唔好咁殘忍,香港人始終係善良的。
但經過2019同2020年香港的點對政府同阿爺,就知道呢個並唔係單向,而係"抵有今日!"


所以作為正常人,想解法社會和世代問題,唔該唔好再教人去犯法和政治向,反而正常地接受現實環境,好好擁抱一國兩制:


一國係愛國和愛現時的政權 (第時若果冇共產黨你咪再去選擇咯,但宜家係共產黨習大大領導的,外交部為中國擋左咁多子彈抗外國勢力,咪好好配合,最少唔好說不三道四,反其道支持外國勢力咯)


兩制係好好完善香港的社會、經濟、民生和氣氛,正如六七暴動後與港府一齊共建七、八十年代的美好香港,前車可今天再做,做一個按時勢而做的新一代香港 ...


我覺得咁樣至係"解決社會和世代問題",而唔係繼續鼓吹西方果啲套唔到落香港度的思想,搞到人與一國對抗,然後又兩制不前,變得極端喪屍思想,人材咁就一世變牢材,呢個至係鼓吹"無法解決社會和世代問題"的禍根啊!



甘個個有為既年輕人呀, 屈警察一個大話冚一個大話個幾個哥仔, 有無撈番出黎再審呀


你犯法就預伏法,有乜問題?


[隱藏]
引用:
原帖由 SOHEUNG 於 2021-3-24 08:25 AM 發表
甘個個有為既年輕人呀, 屈警察一個大話冚一個大話個幾個哥仔, 有無撈番出黎再審呀
連"一生更精彩"都唔駛付出,響屋企響街頭亂叉咁up,繼續發出反中抗中仇中,反政府反社會人格果啲賤人,真的認真需要往後一生想想,深切認罪,佢哋成為牢材都得多得你哋!!



真係恭喜曬


引用:
原帖由 叻B仔 於 2021-3-24 08:25 AM 發表
你犯法就預伏法,有乜問題?
班曱甴無預到有後果,以為無差別屠殺香港市民都唔會被捉到



又係明報, 訪問又剩係問專幫示威犯的郭憬憲, 有咩意義?


曱甴一開始就被灌輸未成年免刑責


[隱藏]
引用:
原帖由 au_c_h 於 2021-3-24 08:33 AM 發表
又係明報, 訪問又剩係問專幫示威犯的郭憬憲, 有咩意義?
日月神報在我心中一直都好大條立腸架啦 ... 不足為怪!
佢訪問陳曼琪話佢叻



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]