• 瀏覽: 25,543
  • 回覆: 369
+37
繼歐盟3月22日宣布就新疆人權問題制裁中國後,美國、英國及加拿大相繼跟隨。美英加外長3月22日發表聯合聲明,稱中國鎮壓維吾爾族證據確鑿,要求中方立即停止有關行為。



三國發表聯合聲明,表示從衛星圖像、目擊者的證詞、以至中國政府自己的文件,都說明鎮壓維吾爾族的行為證據確鑿,其中包括限制宗教自由、強迫勞動、大規模拘留、強迫絕育以及對維吾爾文物的破壞。

聲明指美英加將與歐盟採取協調一致行動,發出明確訊息,呼籲中國停止對新疆維吾爾族、穆斯林及其他少數民族和宗教進行鎮壓,並釋放被任意拘留的人。

美國表示這次的行動是要向那些侵犯國際人權的人發出強烈訊號,美國將與志同道合的夥伴採取進一步行動,加拿大表示制裁是要回應參與嚴重及有系統地侵犯人權的人士,英國則指國際社會有需要就中方在新疆的行為追究責任。


支持中共鎮壓維吾爾族
當年元首比英美讉責清洗猶太人,冇反讉責英美屠殺印第安人,係元首的失敗,亦證明主席比元首更優勝。


新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/602736/歐英美加對華制裁-英美加聯合聲明-稱中國鎮壓維吾爾族證據確鑿



鳩up都信曱甴🪳


拉狗你隻大話精


有證據咪攞出嚟囉, 成日9up係冇L用喎.


[隱藏]
證據確鑿,但攞唔出


用謊言去反華
証明海賊國技窮



講有証據都講了N年啦,還不拿出來,原因何在?
很清楚了吧。

而且來來去去都是那些美國跟班說的。



證據確鑿就起碼俾條片睇吓,成日見都係某某訪問齋講😏新疆人無手機?


當年 IRAQ 有大殺傷力武器都證據確鑿 


[隱藏]
引用:
原帖由 vanga 於 2021-3-23 01:29 PM 發表
當年 IRAQ 有大殺傷力武器都證據確鑿 
咁呢句真😂



特朗普,蓬佩奧擁有大量證據證明新冠病毒源自武漢,不過唔撚比你地睇


「三國發表聯合聲明,表示從衛星圖像、目擊者的證詞、以至中國政府自己的文件...」

原來佢哋自己根本乜證據都冇㗎?!衛星圖像可以睇到幾個學校,就當係大屠殺監獄嚟㗎?!中國政府自己嘅文件,會講自己大屠殺㗎?!所謂目擊者來來回回搵幾個疆獨分子去講大話作偽證,咁就叫證據確鑿㗎?!一兩年啦,我哋等緊猛料㗎,究竟有冇啊老美?!



引用:
原帖由 numan123 於 2021-3-23 01:31 PM 發表

咁呢句真😂
1993 銀河號事件又證據確鑿



引用:
原帖由 numan123 於 2021-3-23 01:23 PM 發表
證據確鑿就起碼俾條片睇吓,成日見都係某某訪問齋講😏新疆人無手機?
[衛星圖像]影到禁閉營,困住幾萬名囚犯,所以外面一個人都冇。😂😂😂😂😂😂😂



[隱藏]
越戰時, 北部灣事件, 又係證據確鑿 


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]