• 瀏覽: 895
  • 回覆: 10
連翔道運魚車跌手推車 擊中鐵騎士 司機將車仔放原位被警訓斥


周二(23日)清晨5時許,一輛運魚車沿大角咀連翔道快線,往西區海底隧道方向行駛。途至港鐵奧運站對開時,據悉運魚車車尾突跌出一部手推車,尾隨一輛電單車收掣不及撞上,手推車車輪被撞至飛脫,鐵騎士人仰車翻受傷,需送往廣華醫院治理。

消息稱,手推車上寫有運魚車車牌,事發一刻司機聞「砰」一聲響,但未有察覺發生意外,其後才折返現場。惟司機即場登記資料後,又將手推車放回車尾原位,警員見狀遂出言訓斥,要求他妥善放好,防止他再因此釀成車禍,「你仲咁擺?又飛出嚟點呢?得嘅頭先就唔會飛出嚟啦,你頭先都係咁擺之嘛!咪話我話你啦,啱唔啱?又想整第二單呀?」



咁多搏小嘅馬路炸彈

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/突發/602698/連翔道運魚車跌手推車-擊中鐵騎士-司機將車仔放原位被警訓斥



想整單大大獲~~~


大大聲小7佢就岩啦


又真係抵鬧喎


[隱藏]
呀 SIR袋$入佢袋


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
跟佢後面就好危險


香港馬路炸彈一直不少,我係西九走廊見完過雙人床,不到百米灣位仲有雙人床褥,吐露港仲搞笑,前面貨車2箱貨被強風扯飛,紫色高根鞋滿天飛.


所以中東對于強姦犯要切咗佢就咁解~當然吾得喇~強完條女,洗干浄條賓周又放番入褲廊,,有第二條女行過咪又出事...?睇下三哥咁嚴重就知喇~...亞sir就講得啱~出咗事仲放番原位咩~切咗佢,放第度就大家安全喇~...睇下中東幾何有老強犯~..


[隱藏]
引用:
原帖由 香港地盤佬 於 2021-3-23 02:23 PM 發表
大大聲小7佢就岩啦
x2



引用:
原帖由 香港地盤佬 於 2021-3-23 02:23 PM 發表
大大聲小7佢就岩啦
呢個呀sir真係好人 為人為己 兼幫人教仔



主題標籤 #港鐵
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]