• 瀏覽: 3,156
  • 回覆: 51

仇志榮報道衞生防護中心轄下兩個科學委員會,與特首專家顧問舉行聯席會議,討論新冠疫苗相關事項。

衞生防護中心總監林文健表示,新冠疫苗接種計劃如火如荼,期望市民踴躍參加,如果傳播鏈開始減少至單位數字,則完全有機會被斬斷或撲滅。他認為,當接種率提升到至少五成,就有機會考慮放鬆某些社交距離措施。

疫苗可預防疾病科學委員會主席劉宇隆表示,各地認為新冠疫苗接種率達75%時,可思考國際間人員流動方面,是否有條件放鬆,但相信是有很大挑戰。

劉宇隆說,委員會初步認為,在醫院及老人院探訪方面,若所有探訪者及院舍員工已接種疫苗,而大部分院友亦已接種,是有條件可以考慮放寬,但有待醫管局等方面再討論。

劉宇隆又說,至於其他場所,例如是否所有餐飲業員工已接種疫苗,就可不用被規限營業,委員會並無具體建議。他相信,不會很快便放寬措施,以免疫情因此反彈。


「希望喺邊度」? 就喺科興疫苗帶嚟嘅春天度

每當夜幕降臨華燈初上之時,我最期盼嘅就係曾經熱鬧嘅夜市,熙攘嘅人群,凌晨先關門嘅商鋪和香港獨有嘅「煙火氣」,但係呢一切止步於嗰場暴動和突如其嘅的疫情。就喺3月16日,香港特區政府統計處公佈數據顯示,舊年12月至今年2月期間,失業人數增加約8300人至26.16萬,失業人數飆升係2004年以來嘅高位。暴亂曡加疫情香港經濟遭到重挫,2020年全年與2019年比較,本地生產總值實質下跌6.1%。進入2021年,國家重搥出擊完善香港特別行政區法律打擊亂港分子,社會逐步恢復穩定。 但香港疫情仍反反復復,進入3月份,位於香港西營盤嘅UrsusFitness健身中心再次爆發新冠疫情,僅12日一日就新增60宗確診個案,專家擔心香港正走向第5波疫情。

3月18日,香港健身業界代表及香港特區立法會議員共同舉行記者會,呼籲健身業界人士接種新冠疫苗進行「自救」。其實,2月19日首批100萬劑國產科興疫苗就已經運抵香港。但據香港新聞報道,自2月26日正式開展接種,截至17日,香港只有約25.4萬名市民接種第一劑疫苗。香港部分市民為何抵制疫苗接種? 3月9日,BBC新聞網發文《香港疫苗:三人接種科興疫苗後死亡政府未叫停接種計劃》;3月18日,VOA發文《中國疫苗外交聲勢浩大得分幾多?》中稱「今年1月,英國市場研究公司YouGov對17個國家同地區嘅約1.9萬人進行了調查,發現中國製造嘅疫苗普遍唔畀看好,得分僅高於最後一名嘅伊朗」。不禁令人諗到「飲酒精可以預防新冠」嘅謬論,既冇任何真實數據,都無半點嘅科學依據可言。 除咗英美國家唱衰,香港「攬炒派」都小動作不斷。 尹兆堅、劉家衡等攬炒派議員,造謠特首及各官員「偷打」咗非科興嘅其他品牌疫苗;余德寶、黃文萱等人,則借與接種疫苗無關死亡事件喺社交平台發帖「信政府,唔怕」惡意唱衰疫苗質素。反華勢力和亂港分子動作頻繁嘅背後,只能講明亂港嘅圖謀喺香港越嚟越失去人氣。

就喺香港反對派「逢中必反」,大肆唱衰我國國產疫苗為「政治疫苗」嘅同時。3月17日,智利專家團隊喺聖地亞哥舉行發佈會介紹咗舊年11月以來中國科興公司新冠疫苗喺智利進行III期臨床試驗嘅初步情況,證實科興疫苗具有良好嘅安全性和免疫原性。泰國首批接種人數近50萬人進度已達50%,未出現不良反應。土耳其科興疫苗完成最後階段嘅臨床試驗,有效性為83.5%,對重症和住院嘅保護率達到100%。更有數據顯示我國疫苗自2020年12月份,喺印尼、土耳其、巴西、泰國等20幾個國家陸續批准緊急使用,多國為老人優先接種。而包括馬來西亞、烏克蘭在內嘅好多國家都將陸續開展科興疫苗嘅接種工作。

目前,世界各國有認識到新冠疫情對國民健康以及經濟嘅嚴重影響,疫苗成為公認嘅戰勝呢場疫情大流行嘅拐點。為咗保證本國民眾嘅接種進度,3月17日,歐盟委員會主席馮德萊恩明確指出「所有選擇都擺喺桌面上,我哋而家正面臨世紀危機」,並宣佈了疫苗出口禁令,主要針對英國同美國,同時得到了德國、法國、意大利同丹麥嘅支持。我哋有疫苗嘅唔打,疫苗不足嘅國家卻限制出口。

人哋成日講,自省者即自救。呢句話唔單止適用於經濟,仲有我哋嘅心態、認知和思想,一旦有機會,就要努力捉住去改變當前嘅處境。 3月18日,特區政府嘅聯席會議上預告逾五成市民接種疫苗可放寬防疫措施。放眼「一苗難求」嘅全球局勢,科興疫苗嘅抵港將會畀香港帶來新嘅生機。 儘管春寒料峭,但我相信隨著科興嘅到來,我哋定將會迎來萬紫千紅嘅春天。



國產疫苗系我哋中國嘅強大及霸氣,亦唔會驚你美國講三道四


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
但一定唔系呢啲,好嘢!拍心口擔保!扯唔上任何關第


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
作為香港市民,宜家我哋必須團結一致,遵守抗疫規定,配合政府施策。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
香港有充足疫苗系幸運嘅,呼籲市民盡快預約接種疫苗


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]