• 瀏覽: 647
  • 回覆: 15




英國國會的一場聽證會上,英國最高法院院長、香港終審法院海外法官韋彥德(Lord Robert Reed)表示,如果香港出現破壞司法獨立、法庭違反法治的情況,基於良知不能做下去的話,會辭任香港終審法院法官。

身兼終審法院非常任法官的英國最高法院院長韋彥德(Robert Reed),早前有傳他將於短期內決定是否續任終院非常任法官。

他於17日在英國國會聽證會上,沒有透露是否已有決定,但強調如果香港出現破壞司法獨立、法庭違反法治的情況,「良知不容許再服務下去的話」,就不再擔任終審法院法官,亦不會提名其他英國法官來港擔任該職務。

他說將會與英國外相及大法官會面,審視讓英國法官來港擔任終審法院法官的安排。

賀知義表示完全同意韋彥德講法
同場還有去年12月獲委任終審法院海外法官的英國最高法院副院長賀知義(Lord Patrick Hodge)。他表示完全同意韋彥德的講法,但同樣無表明現時的決定。去年他接受任命時,多名英國國會議員曾公開反對,指任命會損害英國司法制度聲譽。

---------
良知? 你既工作唔係因為法例去審判架咩?
幾時到你可以帶個人感情入司法體系架?
你講得出呢句已經破壞左你既專業, 請你立刻就辭職.

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/政情/601260/終審法院海外法官韋彥德-如有違良知不能做下去會辭任



香港終審法院海外法官韋彥德(Lord Robert Reed)

食緊糧支講良知o既蕃狗



黃絲唔好對西人法官有過份期待
上次睇加拿大嗰個接受CBC訪問
條女唔係無知就係大話精



走啦曱甴


[隱藏]
為何不立即辭任。


走時走, 帶埋你班同黨走


係就快 d


英國政客全部都沒有良知,祇會追求「糧支」!😡😡😡


好行夾唔送,要走快啲走.


[隱藏]
講到自己咁偉大 返回老家為祖家民衆爭取權益吧🤔


中國人嘅地方,幾時輪到你啲西人話事,快啲死番英國啦


講左好耐,乜仲未走?


要被迫放生曱甴真係有違良知的,辭職大家都好,否則家鄉親人危險。


引用:
原帖由 peter925 於 2021-3-19 11:58 AM 發表
要被迫放生曱甴真係有違良知的,辭職大家都好,否則家鄉親人危險。
早走早著



[隱藏]
英狗快走


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]