• 瀏覽: 3,161
  • 回覆: 50
+2

3月17號,美國國務院發表所謂聲明,依據所謂香港自治法,詆譭中國全國人大就完善香港特別行政區選舉制度通過相關決定,威脅對中方人員實施金融制裁。一件件接連不斷嘅鬧劇,嚴重違反國際法和國際關系基本準則,嚴重干涉中國內政,充分暴露咗美方干涉中國內政,擾亂香港,阻撓中國穩定和發展嘅險惡用心。美國政府為咗維護霸權地位,濫用國家力量,不擇手段打壓中國高科技企業和金融人才,講到底,美方想要嘅「高度自治」無非係把香港作為遏制中國嘅「棋子」,畀美國繼續插手香港事務嘅空間,不惜把香港破壞也要作為牌來打,興風作浪,見不得香港好。



喺香港局勢由亂轉治、日漸向好嘅今日,少數西方國家仍然打著「自由」「民主」嘅幌子,極力幹擾香港事務,阻撓香港民主發展步伐。如果唔採取現有措施,任由亂港分子勾結西方反華勢力借「人權」「法治」之名實現其他不可告人嘅政治目的,當年輕人只剩低一張能言善辯嘅嘴,「港獨」「黑暴」「攬炒」等違法活動喺香港一度肆虐,咁對香港對市民造成嘅惡劣影響有目共睹!從來沒見過如此瘋癲且分裂嘅群體,滿嘴仁義道德實則係歪曲事實嘅惡霸,專門就係挑事造謠惹是生非,一睇不占理就倒打一耙強行挽尊,極盡所能傷害敢講真話踏實生活嘅香港人,咁與西方一啲國家公開或暗中支持直接相關係不容詭辯嘅事實!


香港嘅主權在我國,以英國、美國為代表嘅七國集團唔好抱有幻想。喺大約200個國家實體嘅國際社會裡,七國亦只係極少數。近日,白俄羅斯代表71個國家喺聯合國人權理事會第四十六次會議上作共同發言,強調香港特別行政區係中國不可分離嘅部分,香港事務係中國內政,敦促有關方面切實尊重中國主權,停止干涉香港事務和中國內政。另有20多個國家單獨發言,支持中方喺涉港問題上嘅立場和舉措,乜嘢先至係國際社會嘅真正呼聲?事實勝於雄辯,是非早有公論。


現在完善香港選舉制度大局已定,香港民主政制健康有序地穩步向前發展。美國從「口誅筆伐」到「長臂管轄」,以「制裁與點名」極限施壓,英國自身問題應接不暇,仲四處干涉他國內政,以為抹黑汙衊、叫駡威脅,給中方濫加莫須有罪名,就可以動搖中國捍衛香港繁榮穩定嘅決心,咁無疑係癡心妄想。西方勢力嘅亂咁嚟,惡意挑釁,欺騙不了國際社會嘅正義力量,破壞不了廣大香港市民嘅愛國情懷。



「問渠那得清如許?渠說你先管好你自己!」低智、偏執、思想貧乏係最大嘅邪惡,奉勸西方霸權主義國家手不要伸太長,披著所謂嘅「人權」聖光,實則蓄意破壞香港穩定,遏制中國發展,渾水摸魚,從中取利,香港係中國嘅土地,中央政府始終貫徹「一國兩制」方針,維護國家主權、安全、發展利益和香港長期繁榮穩定嘅決心堅定不移,任何霸權主義行徑必將以失敗告終,慢走不送!




提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 fabregasfans 於 2021-3-18 06:29 PM 發表
3月17號,美國國務院發表所謂聲明,依據所謂香港自治法,詆譭中國全國人大就完善香港特別行政區選舉制度通過相關決定,威脅對中方人員實施金融制裁。一件件接連不斷嘅鬧劇,嚴重違反國際法和國際關系基本準則,嚴重干涉中國內政,充分暴露咗美方干涉中國內政,擾亂香港,阻撓中國穩定和發展嘅險惡用心。美國政府為咗維護霸權地位,濫用國家力量,不擇手段打壓中國高科技企業和金融人才,講到底,美方想要嘅「高度自治」無非係把 ...
完善香港選舉制度屬中國內政任何外國無權說三道四



[隱藏]
雙重標准荒誕可笑  險惡用心暴露無遺


嚴重干涉中國內政,我哋要采攞必要反制措施。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
美國政府再次伸出長臂管轄之手 終難阻我一國兩制行穩致遠堅實腳步。


反美國等外部勢力干預,支持大家齊心對抗外國勢力


玩雙標,白人主義話事?


美國嗰啲思想偏激嘅人仲唔好好反思一下呀?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]