• 瀏覽: 140

美國近年來喺全世界各地不斷進行「長臂」管轄,對所有與美國利益沖突嘅國家和地區進行制裁,甚至幹涉他國內政和外交關系。美國扮演「世界警察」嘅角色已係人盡皆知嘅公開嘅秘密,依仗國力、軍備嘅威懾力,對其他國家進行欺壓辱迫。其中美國喺香港嘅布局更係事關中美關系中不可或缺嘅一部分,美國喺度利用呢張「香港」牌,對我國進行著滲透破壞。



而天違人願,美國嘅如意算盤呢次打空啦。本月11日全國人大高票通過咗《全國人民代表大會關於完善香港特別行政區選舉制度的決定》,呢個係香港曆史嘅重要轉折點,但就喺全國各地人民奔走相告之時,美國卻係另外一番景象。修改選舉制度,意味著美國在華滲透勢力想要通過香港立會操縱政府,奪取政權嘅美夢破滅啦。眼見反華勢力嘅最後一根救命稻草即將消失,美國反華勢力如坐針氈,急嘅像熱鍋上嘅螞蟻,上演咗新一輪所謂嘅對華、對港「制裁」大戲。中美高層戰略對話臨近,但就喺17日,美國國務卿發表聲明稱出臺《香港自治法》,點名24名包括香港特別行政區在內嘅中國官員,包括14名全國人大副委員長,威脅制裁與佢哋發生「重大交易」嘅外國金融機構。而布林肯當下正係身在日韓心在「漢」,突矢冷箭,制裁香港,呢個係美國在為周五嘅中美「2+2」阿拉斯加對話嘅示強。
呢次美國頻頻揮舞制裁大棒看似如狼似虎,實則綿軟無力,因為我哋對此早已見怪不怪,習慣咗美國呢種世界霸主、強權手腕嘅伎倆。從貿易戰嘅全面封鎖,到揚言脫鉤嘅威嚇,再到聯合一眾附和「馬屁國」對華制裁,邊個唔係自打嘴巴。喺美國宣布制裁之後,中央及內地媒體八連炮轟美方粗暴幹涉中國內部事務嘅做法,喺香港問題上說三道四,想要把霸權嘅手伸向香港、伸向中國,我哋先唔吃呢一套。《人民日報》怒斥揮舞制裁大棒搞政治恫嚇;新華社批評蠻不講理地對中方人員施以霸淩行為;國際銳評比喻美國「長臂管轄」嘅霸道行徑;光明日報展現香港不懼制裁堅定支持《國安法》......
美國新一屆政府嘅做法與上屆政府如出一轍,採取相同行徑,牽香港以制中國,繼續拋出制裁官員嘅消息,希望引起被制裁官員嘅恐慌,用制裁與國外金融機構嘅重大交易相威脅。呢個喺中國官員嚟睇真係搞笑。香港既唔係美國領土,金融機構亦唔係美國做東,美國嘅金融制裁對香港金融機構完全沒有效力,完全沒有理由、更沒有必要。《香港自治法》就好比一張廢紙,起不到任何作用。
剖析美國嘅呢種做法,大打「香港牌」無疑係暴露出美國嘅馬腳,霸權主義再露端倪。美國一直以超級大國自居,不斷提高軍備,打著維護世界和平嘅旗號對全球各國指手畫腳,充當者世界警察嘅角色。而中國嘅崛起令美國感到不安,害怕自己地位被取代,不惜一切遏制中國,而切入點就選擇咗香港。扶植傀儡代言人、滲透議會立會、暗中支持黒暴等手段令人發指。我哋今天再次對美帝國主義敲響警鐘,中國內政不容幹涉,中國已係今非昔比,正所謂「來而不往非禮也」,對於美國嘅行徑,我哋必將加倍奉還!




附件

unnamed.jpg(28.43 KB)

2021-3-18 15:11

unnamed.jpg

[按此隱藏 Google 建議的相符內容]