• 瀏覽: 1,480
  • 回覆: 20
2019 年風風火火的反修例運動,隨疫情和國安法走向平靜,緊隨而來的是來自政權層出不窮的整頓、...



睇死你民主黨為糧支,一定會做忠誠反對派廢物。







選,還是不選?

這個問題,每當香港政制有異動,民主黨都必定是優先詢問對象,除了因為民主黨素來是民主派議會第一大黨,更重要的是,民主黨本身就被外界視為「選舉機器」,亦是經歷了延後選舉、民主派總辭後,唯一一個明確表態,傾向繼續參選,連潛在名單都浮上水面的民主派政黨,而且恐怕是極少數,仍然有機會可以「入閘」的反對派,民主黨亦積極備戰,去年底還開始培訓參選人,直到人大開幕閹割選舉方案陸續浮面後,民主黨對選舉的取態似乎出現變化。

「我覺得個心態係,我哋隨時都要 ready 佢有選舉。」去年 12 月民主派總辭後當選民主黨主席的羅健熙,上任後其中一個著眼點,仍然是選舉,很快已找了多次擔任黨內選委會主席的李永達,盡快開始籌備、部署選舉工作。

其時,中共全面收緊管治、進一步「閹割」議會已排在日程,建制派主導下的立法會再修改議事規則,區議員宣誓和大規模 DQ 如箭在弦,修改選舉規則、引入大灣區投票等亦山雨欲來。

羅健熙承認,將來民主派實際上可在議會做到的事,很少。但即使如此,民主黨對選舉的態度仍相對積極,他表示無論最後是否有選舉、可否「入閘」,支持者是否同意民主黨參選,「我們都不會因為無人 ready,而唔去參選,這是最最最不想見到的結果。」北京閹割選舉方案出爐前,他的態度是先做好準備,是否參選之後再算。

被羅健熙委任的黨內元老李永達,隨即為選舉準備,去年 12 月重啟「政治領袖培訓計劃」,培訓潛在立法會選舉參選人,2013 年首次舉辦這計劃時,尹兆堅、鄺俊宇、許智峯都曾參與,計劃到二月有 16 人報名,除了四個「舊人」,前立法會議員林卓廷、涂謹申、尹兆堅、鄺俊宇,亦有 12 個「新人」,大部分為年輕區議員如副主席梁翊婷等,李永達形容是「老懷安慰」,「很多人說,(願意)在黨困難的時候幫黨一把,分擔黨的責任,無退縮。」

不過,四名民主黨前立法會議員因去年參加民主派初選,被指違反國安法,林卓廷和尹兆堅被控「串謀顛覆國家政權」正在還押,鄺俊宇、涂謹申暫獲保釋,李永達相信,四人已很難再入閘,餘下的 12 人名單幾乎全部是新人,變相促成了又一次「世代更替」。

面對這麼嚴峻的條件,仍不輕言放棄議會,原因無他,「如果仍然有啲位可以坐住,點解要無端端拱手相讓呢?」羅健熙說。

新聞來源連結:
https://www.thestandnews.com/politics/兩黨專訪-上-再閹割議會後-民主黨還是否參選/



奶共啦柒頭


日日係度精神勝利大法, 係唔會改變到事實
事實係阿爺已決定對反中亂港份子連根拔起
先有國安法, 再來是公務員效忠, 現在整頓選舉制度......一步接一步, 
來緊可預見既, 醫護, 教育, 司法, 傳媒....冇人可走甩, 


毒果臘腸之流幾時摺埋, 樓主你幾時冇得撈, 全掌握在阿爺手中, 好自為之啦



引用:
原帖由 錢太多4 於 2021-3-12 11:58 AM 發表
奶共啦柒頭
原來就係為左錢
美國閂水喉,只好奶共



[隱藏]
十幻一個月呀


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
輸賭100佢一定選


要愛國者治港。佢地個底花晒,入到圍先講啦。


引用:
原帖由 689倒轉又係689 於 2021-3-12 12:09 PM 發表
非時事新聞
我撐立場新聞,手足竟然話立場唔係新聞?
你叫吳靄儀情何以堪呀?



[隱藏]
激死黃毓民,叫你哋總辭然後街頭抗爭,一啲效果都冇,仲要坐埋監,自我閹割啦!
參選你要更大的勇氣,但相信你哋冇...



引用:
原帖由 睇天做人 於 2021-3-12 12:03 PM 發表
十幻一個月呀
加到九十個,大部份都係委任,左狗今次真係著數到爆了。



引用:
原帖由 金刀劍 於 2021-3-12 01:19 PM 發表

加到九十個,大部份都係委任,左狗今次真係著數到爆了。
港英政府百幾年都行委任制,有乜問題呀?
唔通你冇讀歷史唔知?



呢班民主黨柒頭 ,有得再選,就算要佢地攬住支紅色5星中國旗,唱埋義勇軍進行曲都無悔。


政黨唔參選,就唔係政黨。啲人叫民主黨唔參選,其實就係想佢滅黨。

但如果參選要在選委會五個界別都有提名,咁就即係唔洗選。



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]