• 瀏覽: 1,712
  • 回覆: 21
  • 分享: 1
工黨及社民連去年勞動節在金鐘遊行請願,期間李卓人、梁國雄、黃浩銘等共8人被票控違反禁聚令,他們拒絕邀交罰款及否認控罪。8名被告經審訊後,昨在東區法院被裁定罪成。裁判官鄭紀航判指,警方發告票前已多次警告8名被告,加上他們的遊行被傳媒廣泛報道,可能會令公眾對禁聚令構成錯誤理解,罰款並不足夠,故判各被告監禁14天,但因這是首宗經審訊後被判違反禁聚令罪成的案件,准他們緩刑18個月。另外,其中一名被告早前承認一項未能出示身份證明文件控罪,另被判罰款2,000元。

明顯係犯了法, 港奸法狗判狗總要狗噏狡辯放生自己友罪犯, 只判緩刑那有阻嚇力啊... 港奸法狗判狗...



新聞來源連結:
https://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20210311/00176_026.html



引用:
因這是首宗經審訊後被判違反禁聚令罪成的案件,准他們緩刑18個月。
首宗輕判,為以後案件輕判打下基礎!?



引用:
原帖由 綠腳趾 於 2021-3-11 07:14 AM 發表

首宗輕判,為以後案件輕判打下基礎!?
為「47人」開先例。



既然英國法律無能,無能力為香港帶來穩定社會,應該及早廢除英國法律,快D一國一制算吧啦!


[隱藏]
鄭紀航往績都重判曱甴🪳,佢同練錦鴻都算公正。今次對住長毛同呃人輕手少少,唔完美、可接受。

沈小民、何俊堯、錢禮⋯⋯呢啲先出晒名



狗棺喺今時今日重玩放生遊戲
政府應出來上訴啦



司法無道


犯完一單又一單,果然唔同d,反正都可緩刑


狗官當道,真係冇符🤦🏿‍♂️


[隱藏]
呢啲人擺到明係特登犯法,又只判緩刑


官護


引用:
原帖由 幪面超人 於 2021-3-11 08:15 AM 發表
呢啲人擺到明係特登犯法,又只判緩刑
李x人呢條粉腸成日特登犯法又明知有狗官護體,用國安法拉鳩佢就最適合!



中央下一步, 必定係整治司法界.


神功護體係唔同


[隱藏]
引用:
原帖由 hwwong 於 2021-3-11 07:12 AM 發表
工黨及社民連去年勞動節在金鐘遊行請願,期間李卓人、梁國雄、黃浩銘等共8人被票控違反禁聚令,他們拒絕邀交罰款及否認控罪。8名被告經審訊後,昨在東區法院被裁定罪成。裁判官鄭紀航判指,警方發告票前已多次警告8名被告,加上他們的遊行被傳媒廣泛報道,可能會令公眾對禁聚令構成錯誤理解,罰款並不足夠,故判各被告監禁14天,但因這是首宗經審訊後被判違反禁聚令罪成的案件,准他們緩刑18個月。另外,其中一名被告早前承 ...
雖然呢班人係黑暴幫兇,但有時又未必真係要趕盡殺絕,輕罪嗰D,留番少少餘地;但重罪必不能放。



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]