• 瀏覽: 253
  • 回覆: 1


緬甸反軍事政變示威持續。聯合國緬甸問題特使比爾格納(Christine Schraner Burgener)表示,緬甸軍方3月3日於多個城鎮鎮壓示威,導致38人死亡,形容是政變以來最血腥的一天。

比爾格納於紐約表示,自政變以來,已經有逾50人喪生,很多人受傷。她指,每日收到大約2,000條來自緬甸的訊息,很多人非常需要看到國際社會採取行動。

比爾格納透露,與緬甸國防軍副總司令梭溫(Soe Win)對話期間,曾警告對方軍方有可能面臨來自部份國家的強硬措施和孤立,作為對政變的報復。她收到對方的回答說「我們已經習慣制裁,我們生還了」,而當她談到緬甸將被孤立時,對方則指要學會只與少數的朋友同行。

外交官員表示,聯合國安全理事會將於5日舉行閉門會議,討論局勢。安理會雖然對緊急狀況提出憂慮,但由於中國和俄羅斯反對而未有譴責政變。比爾格納指,希望中俄認清政變不只是內部事務,還影響區內穩定。

----------

其實緬甸暴動都差唔多成個月架啦, 成日都話政府軍同警察殺好多人. 但係呢我問心, 暫時未見到有片影到D警察同軍人點殺人喎, 如果真係死左咁多人, 真係一條片都冇?

聯合國緬甸問題特使比爾格納所得到既消息來源係咪又係同"示威人"果邊得黎架呢?

咪係又同831太子死人咁架呢, 我真係好懷疑.

另一點就係我又唔相信呢示威人示真係咁和平喎, 起咪我見過向軍警扔磚既人. 有冇縱火果D我暫時未睇到.

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/594624/緬甸政變-聯合國特使指示威一日內釀38死-安理會將開會討論局勢

[ 本帖最後由 stkwok1985 於 2021-3-4 10:40 AM 編輯 ]



緬甸睇黎好多新聞


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]