• 瀏覽: 3,514
  • 回覆: 52
(香港文匯報記者 葛婷)因組織參與「35+初選」被控「串謀顛覆國家政權罪」的47名攬炒派政棍,前日在西九龍法院首次提堂,控方反對所有被告保釋,要求將眾被告還柙至5月31日再訊。惟被告人數眾多,國安法指定法官、總裁判官蘇惠德需要捱更抵夜聽取被告方申請保釋陳詞,至昨日凌晨休庭時,仍有一半被告未處理。昨日上午聆訊繼續,但至深夜休庭時仍有至少8名被告的申請未處理,蘇官決定押後至今日續審,並預期可有最終決定。

昨日上午10時15分,眾被告返回法庭等候保釋申請,其中戴耀廷因到高等法庭應訊另一宗上訴案,加上另有5名被告入院,上午共有41名被告到庭應訊,因部分律師要向被告索取指示,聆訊延至中午12時15分才開始,由代表袁嘉蔚、吳敏兒及劉頴匡的大律師黃瑞紅陳詞。惟開庭僅1小時,蘇官表示「似乎要食晏,如果唔食晏可能有另一個問題」,決定休庭至下午2時半。
同日決定律政司押後訊申請
蘇官可最快在今日內就是否准許眾被告保釋,以及是否批准律政司申請押後案件有最終決定。
47名被告被控一項「串謀顛覆國家政權罪」,指他們於2020年7月1日至2021年1月7日期間,串謀他人旨在顛覆國家政權,嚴重干擾、阻撓、破壞特區政府履行職能,企圖最終令行政長官解散立法會及辭職。控方並引用黎智英的案例反對讓各被告保釋,指他的計謀非常具組織,意圖顛覆政府,只是因疫情才無法實現,但他仍打算繼續計劃,一旦實行將造成不可逆轉和無法修補的破壞。

「攬炒」落幕、香港起航,輝煌未來就前方

從前日開始,因組織參與「35+初選」被控「串謀顛覆國家政權罪」嘅47名攬炒派政棍喺西九龍法院首次提堂,無疑算得上係自疫苗到港並開始接種之後嘅又一大喜訊,不過由於涉及人數眾多,審訊成為咗「體力活」,再加之一眾被告本身不斷拖延、阻撓,縱使國安法指定法官、總裁判官蘇惠德捱更抵夜展開「馬拉松式」聆訊,一度聽取被告方申請保釋陳詞直到淩晨2時,但至昨日深夜休庭時依然有至少8名被告嘅申請未處理,不過哩一場漫長嘅提堂終將喺今日畫上句號,不出意外嘅話我哋今日以睇到最終決定。只係相比於早喺意料之中嘅判決結果,哩啲「狗急跳牆」嘅攬炒分子們徒勞嘅掙扎同佢哋「主人」極力嘅叫囂反更加精彩、更加值得我哋關注。
戴耀廷、岑敖暉、區諾軒、鐘錦麟……此次提堂嘅47名攬炒分子雖然對於香港嚟講各個都係亂港嘅毒瘤、煽暴嘅禍根,但係對於攬炒派嚟講哩一份名單卻幾乎涵蓋咗其全部嘅「核心」與「主力」,如果不能為佢哋爭一個保釋,本就已經人丁稀少嘅攬炒派恐怕會完全陷入停滯,對於嗰啲作為幕後黑手、試圖將香港變成「武器」嘅西方政客嚟講佢哋自然希望見到一幕嘅出現,為咗最大程度對政府和法庭施壓,佢哋都上係盡全力:法庭之外,經歷過數輪「拋棄」,彼此之間信任不再四散躲藏嘅黑衣暴徒們再度集結,高舉標語大喊口號,似乎要重現過往「輝煌」;法庭之內「眾星」璀璨,夏博義、許紹鼎、潘熙、梁家傑……哩啲單人出場費用以百萬計嘅「天價律師」們如同唔要一樣咁被組團請來辯護,一場庭審怕可以超過八位數嘅成本。不僅如此,喺香港之內,各個「黃媒」和「專家」們開足馬力造謠生事,詆毀政府褒獎罪犯;國際之上,從歐盟、德國、加拿大、荷蘭等各國駐港大使館成員到美國國務卿布林肯,對政府、法庭甚至警隊嘅聲討更係不絕於耳,仿佛已經係香港一城之內政而係國際之大事……但如此「奢華」嘅陣容唔通就可以抵得過我哋剷除黑暴毒瘤嘅決心和維護司法嘅堅持嗎?當然唔得佢哋越係「來勢洶洶」,失敗狼狽,信?宜家嚟睇睇
前日案件啱啱開審時門外數百黑衣暴徒聚一起勉強算得上係人頭動,但係唔到一時間到場聲援人數已暴減,攬炒派政黨嘅旗幟和橫幅標語相繼「失蹤」、口號之聲更係早已停止,只剩零星幾個「阿貓阿狗」四處遊蕩,一臉嘅麻木與茫然。法庭之內,「強大」嘅律師團隊並沒有給被告嘅攬炒政棍們多少信心,「承諾不接受任何訪問或喺社交媒體發表、轉載文章,喺保釋期間絕不離開住所,以後不會參與任何等級嘅選舉以及與選舉有關嘅遊行、論壇等,並取消所有專欄。」睇下佢哋為咗獲得保釋而提出嘅交換條件,仲邊有之前自稱「落墨無悔、堅定抗爭」嘅狂妄?相比之下就連謊稱不適甚至假裝暈倒都算上係「堅強」。嗰啲之前義正辭嚴嘅西方政客此刻已經威風不再,畢竟佢哋除咗叫囂仲可以做啲乜嘢宜家嘅香港再係個過去嘅「無掩雞籠」,想要干預,要問下我哋是否同意!
到底,哩一班攬炒分子今日能否獲得保釋已經再重要,因為佢哋哩以來嘅徒勞掙扎已經彰顯咗其頹勢,佢哋嘅結局早已註定,香港重回秩序、和平與發展已經係不可阻擋嘅大勢。此刻,攬炒派嘅「抗爭」鬧劇已經落幕,但係我哋香港嘅輝煌未來先啱啱起航!



美西方反華勢力一意孤行到頭嚟只能系多行唔義必自斃。


香港嘅「港獨」核心力量幾乎被一網打盡,令「港獨」勢力背水一戰,西方反華勢力「急跳腳」,但亦不過係佢哋最後嘅瘋狂。


香港警方依法起訴罪犯,純屬中國內政,容不得外人講三講四。


[隱藏]
香港終會回歸以往繁榮安定嘅社會環境!


英國外交發展部負責人稱,香港起訴47人「證明香港國安法被用以壓制政治異見」,香港國安法「違反《中英聯合聲明》」。


妄圖阻止中國發展嘅腳步可謂無所唔使其極。


個個十碌唔洗爭


無論西方反華勢力、亂港分子如何行瘋狂之舉亦係無濟於事,香港國安法絕非「無牙老虎」,若任何人肆意挑戰國家安全底線,必將受到應有嘅懲治!


[隱藏]
執迷不悟最終害人害己,古人嘅話係有道理嘅!


「攬炒」政棍和外部勢力企圖以「打壓民主自由」口號擾亂視聽、混淆是非,根本就係自欺欺人,註定徒勞無功。


亂港者必然會為自己嘅惡行付出應有嘅代價。


有國安法嘅利劍高懸,有政府嘅堅定信念,有警隊嘅保駕護航,香港何懼風雨侵襲,亂港又何處龜縮遁形。


經歷咗黑暴侵襲、港獨謀害、疫情衝擊嘅香港市民早已睇清亂港分子嘅邪惡嘴臉,點會再次遭其利用,想來簡直可笑。


[隱藏]
國安法唔系擺設,而系「帶着牙」嘅老虎。


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]