• 瀏覽: 2,657
  • 回覆: 27
  • 分享: 3
係真唔係呀超爆笑 ! 一定要工作人員幫佢做喎 ! 否則點知係咪真插咗入去 ?!

  



有入境中國的日本國民向日本駐北京大使館投訴,被要求做新冠病毒的肛拭子檢測(anal swab test),造成他們「極大心理痛苦」(great psychologial pain),日本政府要求中國停止對其國民做肛拭子檢測。

日本內閣官房長官加藤勝信昨在記者會透露上許消息,並稱未知有多少日本人做了肛拭子檢測,而中方仍未回應是否免除日本公民採用有關方法檢測新冠病毒。加藤又指,除了中國,目前並沒有其他國家採用肛門採樣檢測。早前也有報道指美國外交人員和南韓旅客均不滿要接受肛拭子檢測,令他們感到尊嚴受損。中國外交部曾回應稱,未有得悉美國外交人員被要求做肛拭子檢測。

為加強檢測,中國部分城市今年初起開始採取肛拭子檢測,並稱有科學根據顯示肛拭子檢測有效過從鼻腔取樣,但遭到外界質疑,有指這只應適用於小童和嬰兒。肛拭子檢測是將消毒棉拭子插入肛門3厘米至5厘米處,旋轉數圈後拔出,當局聲稱整個過程只需10秒。

新聞來源連結:

https://www.am730.com.hk/news/新聞 ... 促中國停止肛門取樣本檢測-257860



 
 
日本玩屎玩尿又唔見痛苦


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
我哋領導係鍾意呢味呀!你吹咩日本仔?


[隱藏]
 
人妖杰,菊花全,表示歧視


引用:
原帖由 chichunlo 於 2021-3-2 04:47 PM 發表
日本玩屎玩尿又唔見痛苦



引用:
原帖由 505249341 於 2021-3-2 04:52 PM 發表
人妖杰,菊花全,表示歧視
人妖傑,菊花全, 表示可否用J代替棉棒取樣.



肛門取樣本檢測  


支持!

搞完美國佬  再搞日本仔!

澳洲蝦  加拿大鵝   瑟瑟發抖 !

嘻嘻!



[隱藏]
 
唔好扮嘢啦日本仔, 喺日本畀錢你都要咁搞啦🤭


老實說,很多人都不能接受這玩兒。


呢個玩意真係啱晒日本仔口味,日本政府最怕個個愛玩呢個, 以後無日本人買飛機杯


本來問題唔大
但咖仔慣用震蛋



架妹唔係好鐘意肛交咩?


[隱藏]
 
我係要撩呀,你咪唔好嚟囉


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右