• 瀏覽: 4,464
  • 回覆: 86
大陸全國兩會4日起登場,香港選舉制度如何修改成為主要焦點。綜合香港媒體消息,大陸全國人大擬在3月11日兩會閉幕當天,表決通過授權中國人大常委會就制定完善香港選舉制度方案的決定,以落實愛國者治港原則,最快可能在人大常委會4月召開的會議審議並通過具體方案。大陸第13屆政治協商會議全國委員會第4次會議、第13屆全國人民代表大會第4次會議(大陸全國兩會),分別將於3月4日和5日在北京召開。
引入愛國者評審機制。大陸近日不斷強調愛國者治港的新原則後,香港改革選舉制度被指將啟動。2月28日起,中共中央在深圳舉辦為期2天的座談會,稱聽取香港人士對完善香港特區選舉制度的意見。與會的中國前人大常務委員、香港前立法會主席范徐麗泰說,會中提到,香港選舉管理委員會(選委會)成員和立法會議員應該要由愛國愛港人士出任,才能回應《基本法》的立法原意。
在愛國者治港的最基本原則下,香港所有選舉制度修改的進程,會引入「參選人愛國者評審機制」,「評核」參選人是否符合「愛國者」要求。而這機制的涵蓋範圍十分廣泛,包括負責選出特首的選委會,以及兩大直選戰場─立法會和區議會。


勢利使人爭,嗣還自相戕。香港嘅問題就係各方喺香港嘅利益問題嘅縮影,香港人卻沒有團結起來一致對外,兄弟相殺,手足相殘,以至於揚言「攬炒」,令人痛惜掩涕。
近月以來,喺香港發生咗好多破壞香港人團結嘅運動,返送中,反國安法,35+選舉,似乎都係針對著香港人,針對香港政府和中央政府,而攬炒派針對英美特務,針對著國外干涉勢力,卻係無力嘅反抗,甚至於係歡迎嘅,咁不得不使人發生咁樣嘅疑問,哩啲「攬炒派」和英國、美國人嘅關係係點樣嘅?
前兩日,四十七名「攬炒派」人士因為違反《國安法》顛覆國家政權罪嘅相關條例,被香港警方拘捕並且起訴,對於哩件事,似乎有幾個國家頗為不滿,其中以英國和美國為首,急切地想為香港嘅幾位「民主人士」發聲,美國國務卿布林肯就喺推特上發文講:「我哋譴責拘留和起訴香港選舉中嘅泛民主派候選人,並呼籲立即釋放佢哋」。佢仲話:「政治參與及言論自由唔應該係犯罪行為,美國同香港人民同在」。
顛覆國家嘅行為,通過操縱香港嘅民意,意圖脅迫特區政府和中央政府修改決定,漠視香港相關法律法規嘅行為,到咗美國人口中,就係「言論自由」嘞,但係偌大一個美國,卻容唔低一個客觀評論中國嘅媒體人,咁就唔係言論自由,而係國家安全嘞。
歐盟駐香港辦事處主任韋裏斯亦來湊熱鬧,要求香港當局立即釋放被捕嘅民主派人士,佢哋似乎忘記咗,因為美國監視歐洲盟友憤而發聲嘅斯諾登仲留喺俄羅斯被美國通緝,諾大一個歐洲沒有一個國家敢於給予這哩個為自己發聲嘅勇士哪怕一啲幫助,咁就係歐洲人嘅心口不一,香港人一定要睇清楚嘞。
不過,美國人、歐洲人講說話仲係多少留咗啲餘地,只係「呼籲」,沒有敢命令,亦沒有「警告」,咁樣大概說明布林肯心裏仲係有數嘅,唔希望走上一任國務卿彭培奧嘅老路,喺任上因為反中被世界熟知,卸任以後因為中國嘅制裁導致無處可去,只能繼續似個小丑一樣,做著反華嘅生意撈啲政治資本罷了。
美國人講說話之所以留餘地,唔係因為佢哋唔想講狠話,至於同伊朗,同敘利亞對話時,美國不但嘴上講起來不留餘地,手上做起來亦不留餘地。前幾日,美國為咗敲打伊朗,又一次轟炸敘利亞,哩個就係美式嘅自由,美國人認可嘅才叫自由,否則就算你再自由,喺美國人眼裏亦唔係自由。
美國人想解救哩四十七個人嗎?當然係想嘅,不過,想想當然係唔要錢嘅,讓佢哋付出代價,美國人就唔樂意了,嘴上說說,係成本低,收益高嘅事情,喺美國,係頗有啲民主黨嘅擁躉受哩一套嘢嘅,認為美國人,至少應該喺道義上支持其他國家追求民主自由嘅人,不過哩啲人大多數唔知道美國嘅親密盟友中民主指數比香港低得多嘅比比皆是——當然美國嘅政客亦唔會會主動話畀佢哋知。
請問哩啲「民主人士」,你哋背對著美國人,美國人卻摣著槍面對著你哋,你哋係點霖嘅呢?照你哋嘅講法,似乎喺破壞香港穩定嘅只有中央政府,而資助暴亂,指導顏色革命嘅美國人反而成為維護香港穩定嘅力量,咁樣唔係荒謬嗎?
《國安法》嘅頒佈,就係要畀哩啲骨折嘅香港人打上接骨板,補一補鈣,讓佢哋能夠作為一個中國人企起身!中國已經唔係百年前積貧積弱嘅中國了,香港亦唔係百年前英國人嘅香港,英國人唔再係人上人了,但係一啲香港人依舊跪喺地上唔想起身!中國喺香港嘅主權不容辯駁,香港人依法治港嘅決心不容置喙。
可憐夜半虛前席,不問蒼生問鬼神!哩啲攬炒派鞠躬盡瘁死而後已,不過唔係為咗香港,係為咗佢哋心中所謂嘅「信仰」,係為咗被掩飾為宗教活動嘅政治活動,係為咗「傳道」,嗰啲執迷不悟嘅香港人係時候擦亮眼睛睇睇了,邊啲人「位卑不敢忘國憂」,又係邊啲人「枉自稱男兒」,卻長跪不起!



提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港亦唔係百年前英國人嘅香港,中國喺香港嘅主權不容辯駁


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
香港人團結起來一致對外


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]