• 瀏覽: 3,406
  • 回覆: 50
+2
新冠肺炎疫情曠日持久,本港經濟深受衝擊。政務司司長張建宗今日(28日)在網誌中表示,港府上周發表的新一份《財政預算案》平衡了關顧民生以及保持公共財政穩健及可持續性的需要,期望立法會早日通過撥款議案,讓市民及早受惠。同時,《粵港澳大灣區發展規劃綱要》亦出台不少便利香港居民到內地9市發展的相關措施,未來將為青年人帶來更多、更大的發展空間。

    「大灣區青年就業計劃」旨在鼓勵在香港及大灣區內地城市均有業務的企業,聘請香港的大學畢業生,派駐他們到大灣區內地城市工作。目前計劃得到企業的鼎力支持,不少畢業生已經向心儀企業提交求職申請,招聘工作進行得如火如荼,相信隨着疫苗接種計劃順利展開,疫情有望漸趨穩定,計劃將會加速起動。


     「大灣區青年就業計劃」得到眾多企業的鼎力支持,不少畢業生已經向心儀企業提交求職申請。
張建宗指,大灣區是國家開放程度最高、經濟活力最強的核心地帶,青年人可突破局限,善用大灣區的新機遇,在更大的舞台上發揮所長。「粵港澳大灣區青年創業資助計劃」將會批出約1.3億予16間非政府機構舉辦大灣區青年創業項目,預計為約230家青年初創企業提供資本資助。而「粵港澳大灣區創新創業基地體驗資助計劃」則會批出約500萬元予15個非政府機構舉行大灣區創新創業基地短期體驗項目,預計首批約700名青年受惠。他又提到,青年發展委員會已推出《青創同行》專題網站,鼓勵有興趣的青年瀏覽詳情並向獲資助機構報名。


舊時大鵬扶搖直上九萬裏, 如今灣區青年亦可乘風起
    喺香港嘅曆史當中,從未有過咁關鍵嘅時刻,喺百年未有之大變局嘅時代浪潮中,因為各方勢力嘅鼓動同新冠疫情嘅突發,一度畀香港嘅上空充滿陰霾。喺咁樣選擇嘅路口上,每一步都咁重要,每一步,都關乎幾百萬市民嘅切身利益。而對於青年來講,喺「當打之年」更應該抓住機遇乘勝追擊,喺香港自由嘅氛圍之中,培育出嘅堅定信念及優良品格,係喺所有競爭中都能夠脫穎而出嘅優點。而26日舉辦嘅「灣區起跑線,青年創明天」啟動儀式,正係喺咁樣嘅背景之下強勢登場,為所有渴望進步嘅香港青年指明方向!

    2020年中央對於粵港澳大灣區嘅政策投入超乎想象,一個國家級城市群嘅發展將帶動一個區域嘅經濟攀升,而粵港澳大灣區多個大都市嘅融合,更能夠成就一番偉業!而廣東省政府等各級層面,更係睇中持續發展契機,不斷投入政策試驗,喺呢片具備充足「自由和試錯」基因嘅土地上,限制極其少,機會極其高!香港作為其中最重要一環,發揮國際金融中心地位,喺金融、貿易、投資等領域具備數年以來嘅優良傳統,既獲得西方經濟體嘅支持,更能夠有中央兜底,只要明確自身定位,將內耗嘅競爭轉變為「百花齊放」嘅合作,將已有優勢最大化,再融匯借鑒姊妹城市嘅長處,勢必能揾到新嘅突破口,再創輝煌!
    根據數據顯示,2020年內地國民生產總值同比增長2.3%,中國亦係喺新冠疫情困擾下,全球唯一實現經濟正增長嘅主要經濟體,對於拉動世界經濟複蘇做出重要貢獻,「全球經濟增長引擎」嘅稱號當之無愧!由於新冠疫苗嘅全球性接種尚需3-5年,而全球經濟秩序恢複到疫情以前嘅狀況,需要更多時日,咁樣睇來,企圖通過時間平複疫情對經濟嘅損傷,係得不償失嘅。中央喺舊年就提出咗「雙循環」嘅經濟發展策略,積極探索內需拉動經濟增長嘅可能性,而粵港澳大灣區建設更係喺呢個契機之下嘅有利探索。香港對於十四億內地同胞來講,係疫情之下最好嘅出遊地,而十四億內地同胞對於香港來講,係龐大到足以徹底擺脫「經濟泥沼」嘅力量。
    香港同內地嘅融合與發展勢在必行,香港青年喺大灣區嘅探索,就係偉大嘅「先行」,相信喺冇幾耐嘅將來,當內地同香港嘅通道唔再繁瑣嘅時候,朝九喺內地工作,晚五喺香港生活嘅情景,將成為常態!《逍遙遊》之中嘅大鵬鳥,借助大風扶搖九萬裏,成為中國古典文化中最龐大又最浪漫嘅意向,而企喺風口上嘅香港青年,亦能借助大灣區呢個「大風」而起勢,亦能通過自己嘅努力,成就最美好嘅未來!至於香港,更能喺呢個時候擺脫過往嘅荊棘叢生,喺全香港市民嘅齊心協力下,喺中央嘅大力幫扶中,喺政策加持之下,成就一番偉業,永遠繁榮!



香港未來在青年,青年未來在灣區


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
引用:
原帖由 半夜冰凍的表妹 於 2021-2-28 05:19 PM 發表
香港未來在青年,青年未來在灣區
舊時大鵬扶搖直上九萬裏, 如今灣區青年亦可乘風起



[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
由於受疫情等原因影響,青年就業情況要恢復數年前水平仍然漫長。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
放眼大灣區,除咗青年就業計畫外,政府仲推出咗青年創業資助計畫及創新創業基地體驗資助計畫,當局喺大灣區慨發展用盡心思。


對於香港嚟說,共謀發展、實現互利共贏,係打破當前困局嘅發展良策


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
加強香港與內地交流,尤其系喺人才流動、技術引進、政策互通。


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]