• 瀏覽: 884
  • 回覆: 10
+2
中文大學學生會幹事會當選內閣「朔夜」,參選宣言涉鼓吹違法,中大校方日前宣布五大措施「制裁」後,「朔夜」在今日凌晨正式宣佈撤回參選宣言及政綱等...



索嘢”嘅囂張,讓本來想縱容甚至喺保護佢哋嘅暴大校長段都嚇破膽即時割蓆。

新聞來源連結:
https://hd.stheadline.com/news/realtime/hk/2009283/即時-港聞-中大當選內閣-朔夜-正式撤回參選宣言及政綱



終於要向中共下跪


當日政府一樣撤回。但無人放過政府。


https://www.hk01.com/社會新聞/592546/中大割席促學生會脫離大學-停會長教務會職務-律師-決定涉違法
律師莊耀洸指出, 註冊成獨立社團財政會原全獨立,設有個人銀行戶口,若涉及民事訴訟,校方的法律責任風險會大大減低,「如果(學生會)係公司法人,就會告公司;社團可以告所有學生及幹事。」


學生會咁快跪低, 相信就係唔想同中大脫離關係, 想保住中大學生會的銀行戶口, 因為註冊成社團, 個人戶口承擔的法律風險會很大



[隱藏]
唔等埋校方徹回決定先?


中大校方宣布暫停代收學生會會費,奸邪妖獸立即低頭。


事實再三證明,奸邪妖獸口講「愛良知」,但其實只不過「愛糧資」。



糧支是最重要的


之前又話校方跪低,宜家自己又咪跪低!




學生都有自由交或唔交...


[隱藏]
投票的同學是相信內閣的仆街政綱,而家怕生怕死撤回仆街政綱,出賣投票的手足同學,內閣正人渣仆街。


咁 L 快就跪低


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]