• 瀏覽: 3,338
  • 回覆: 10
+2
https://hk.appledaily.com/column ... DRHJFAFEYXIGGEKX4E/



BNO移民非常危險 - 馮睎乾更新時間 (HKT): 2021.02.25 02:00
專欄作家 : 馮睎乾
AAA本欄昨天指屈穎妍涉嫌造假播謠,理由很多,除了文章本身自相矛盾,破綻百出——例如一開始實牙實齒說,故事是朋友「親身經歷」,卻從頭到尾不見那朋友登場——作者也沒提供理應貼堂示眾的外部證據。
屈女士的〈新12「門逃」BNO闖關失敗記〉說,移民失敗的黃絲A君返港後,把英國內政部某官員起底,並在網上公開「批鬥」。智力正常的讀者看到這裏,一定會問:「圖呢?Link呢?」若故事屬實,作者肯定看過那些「批鬥文」,為什麼不截圖讓讀者看看?
編輯部看了這篇充滿內容農場風格的稿,有否向作者求證?如果連這樣基本的事也不做,《港人講地》亦須為文章負責。屈女士既拍心口保證是「真實故事」,我呼籲她和《港人講地》盡快拿出證據,並回應本欄這兩天的質疑——例如屈女士為什麼能具體寫出A君現場反應,是靠天眼通抑或他心通?——否則等於默認造假,必須向公眾道歉。
當然,即使屈穎妍通篇都是謊言,我們也可從中推論到一些事實。最明顯的問題是:為什麼要寫這樣一個故事?留意屈穎妍最後說:「這個BNO抵壘失敗的新12『門逃』故事教訓大家,香港真是自由福地,一離開,你們就會嚐透真正的國際標準。」這明顯是勸你留,而不是勸你走。
眾所週知,土共一向喜歡冷嘲熱諷,呼籲黃絲「唔滿意就移民」。由2017年范徐麗泰說的「如果你覺得內地政府想破壞『一國兩制』,最好方法是離開香港」,到2020年梁振英聲稱可向在香港舉英國旗遊行的港人送機票,甚至是今年二月初屈穎妍本人仍在說,移民者是「負能量瘀血」,「好行唔送」,都是同一論調。
然而近日你該發現,很多人口風大變。屈穎妍非但沒幫手清瘀血,鼓勵負能量黃絲「逃亡」,反而大談BNO失敗慘案,叫你提防「國際標準」;譚惠珠則警告市民,用BNO移英者須花上六年積蓄生活,最終卻沒保證能夠入籍,形容參與BNO移民計劃「非常危險」。有理由相信中共已發動宣傳機器,想把「負能量瘀血」留在香港。咁做一定係出於對港人(包括黃絲)嘅愛,除非唔係。

///////////////////////////////////////////////
此女人的文章,在這裡的讀者無論睇幾多篇都冇人會信、冇人會聽。相反地,佢果邊的讀者,佢講乜都信到十足十。什麼 Fact check 都冇意思。



支持輸出曱甴,清潔香港運動!!


做假,蟥人是教練!!  200 萬傻人um 住右眼要求公義但爆眼女用法律行動阻止公開醫療報告; 中大吳傲雪未去過新屋嶺但公開親歷新屋嶺性侵; 831打死無名無姓,無親無故,無手joke 嘅曱甴; 病毒檢測會被抽取DNA送中復制器官………………


又係毒菓作者


[隱藏]
引用:
原帖由 神殿老子 於 2021-2-27 09:54 AM 發表
又係毒菓作者
仲有隻 @生果轉貼員 曱甴呢



引用:
原帖由 big3624 於 2021-2-27 09:56 AM 發表

仲有隻 @生果轉貼員 曱甴呢
佢可能都係毒菓作者的分身。



黑妓典型嘅賊喊捉賊!


人地係恥笑緊果條黃絲好戇鳩,去外國唔識得做順民。順便教精想移民既黃絲,一日未拎永居,一日你都唔係英國居民,人地即時趕你走唔洗理由。
即係點?怕你班戇鳩仔去到英國比人打回頭呀。

點解呢條茂利總可以作出咁有趣既解讀?唔通講英國d關員有求必應,任小唔嬲,先係鼓勵移民?

[ 本帖最後由 wilsonkf 於 2021-2-27 02:43 PM 編輯 ]



引用:
原帖由 生果轉貼員 於 2021-2-26 03:08 PM 發表
https://hk.appledaily.com/columnist/20210225/3ZDOKWLDDRHJFAFEYXIGGEKX4E/



BNO移民非常危險 - 馮睎乾更新時間 (HKT): 2021.02.25 02:00https://hk.appledaily.com/resizer/mW3fjNbhP8ef5p3cYQera7Zm8R0=/802x496/filters:quality(100)/cloudfront-ap-northeast-1.images.arcpublishing.com/appledaily/5PLZKC54HFAMBCPQPJWS4FCHEI.pnghttps://hk.appledaily.com/resizer/j6rFUTFl5IMNmxFmp1WXapDx5VE=/150x150/filters:quality(100)/arc-static.appledaily.com/hk/avatar/columnist/%E9%A6%AE%E7%9D%8E%E4%B9%BE.png專欄作家 ...
9屁不通,英國係hk曱甴理想中既天堂,e+天堂開放日,手快有手慢冇,何來危險之說?!



[隱藏]
如果屈女士文章係樓主所言嘅冇人會信,冇人會聽。咁毒果又做乜要連續兩日開炮?轉貼員又做乜要轉載?


造假媒體話人造假


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]