• 瀏覽: 700
  • 回覆: 6
新冠肺炎接種計劃今日(26日)正式為五類優先群組開打,接種疫苗與否及選擇疫苗款式都是個人決定,雖然科學數據公開透明,但有關知識極專業,理解
,香港大學醫學院微生物學系臨床助理教授薛達(Siddharth Sridhar)認為,他們可按自己接觸病毒高低及傳染他人機會判斷注射疫苗的款式,醫護人員及安老院舍職員接觸病毒風險高,而且經常近距離照顧體弱患者,一旦自己感染容易傳染他們,因此應考慮保護率較高的BioNTech疫苗,他自己都傾向接種BioNTech疫苗,最終有待大學安排。


客觀見解
注射那種疫苗是個人決定,你是什麼政見就盲目去批鬥是愚昧的刁民..

第三款為未到港的牛津/阿斯利康疫苗,其技術為腺病毒載體。原理跟mRNA非常似,只是載體改為腺病毒,但此疫苗的有效率卻較BioNTech疫苗低。薛達表示原因有二,第一為牛津/阿斯利康疫苗起初未搞清接種疫苗時,是打全劑還是半劑疫苗及兩針相隔時間多長,導致影響研究結果;第二原因為,mRNA疫苗會直接進入人體細胞刺激免疫系統,而腺病毒則不會在人體複製,「疫苗可能會痴落腺病毒,預防佢進入細胞」,導致產生的免疫系統反應不如mRNA疫苗。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/社會新聞/592042/疫苗接種-哪種人打哪款-專家建議機組人員打biontech確保可入境
薛達:有不適如針口痛、發燒、發冷,是證明疫苗正劇烈刺激免疫系統,「呢款副作用可能真係好事,雖然接種者好辛苦,對於老人家咁多發燒、發炎未必係好嘅事,但係對於一個正常人有咁嘅反應,證明疫苗係做緊嘢。」至於嚴重副作用如面癱、吉巴氏綜合症、呼吸困難等,為100萬中約有1人,屬罕見情況,亦未必因疫苗所致。

[ 本帖最後由 1000day 於 2021-2-26 08:19 AM 編輯 ]



黑醫,飛G打 biontech

應該係咁



引用:
原帖由 1000day 於 2021-2-26 08:18 AM 發表
新冠肺炎接種計劃今日(26日)正式為五類優先群組開打,接種疫苗與否及選擇疫苗款式都是個人決定,雖然科學數據公開透明,但有關知識極專業,理解
,香港大學醫學院微生物學系臨床助理教授薛達(Siddharth Sridhar)認為,他們可按自己接觸病毒高低及傳染他人機會判斷注射疫苗的款式,醫護人員及安老院舍職員接觸病毒風險高,而且經常近距離照顧體弱患者,一旦自己感染容易傳染他們,因此應考慮保護率較高的 ...
好想知呢個教授建議復必泰,請問佢有無提供輝瑞對高危感染人群嘅獨立有效保護率呢?現在所謂嘅95%高效保護率,以我所知並唔係對呢啲高危受感染人群所做嘅結果,所以對於這個群組,相信有效保護率會低好多,到時會唔會又成為漏洞之一呢。



醫護應打復必泰,為左你地好咋。


[隱藏]
如果biotech沒人打。班醫護人員好沒面!


得啦。我信科興,中國香港人打國產,唔洗爭


🤔🤔點解科興保護率由78%下降到50%?
👉👉其實這數字是正確的,但這樣橫向比較是錯的!
👉👉科興預防入院及嚴重發病率是100%!
👉👉科興和另外兩個疫苗的測試方式、標準不同,直接比較不合適。科興的標準更嚴格。

轉載:
三種疫苗測試,係用三個唔同標準去做。咁樣放埋一齊橫向比較本身就係錯。
科興做法係根據世衞標準,將感染者分類10級,由第一級無症狀感染,到第十級因感染死亡。
科興對第6級以上防護係100%,對第3級,即係輕微症狀以上防護係78%,50或者60幾係講緊第2級(無需就醫嘅整輕微症狀) 。
至於biontech,係根FDA標準,主要係針對最少有一種或以上明顯症狀,biontech 有95%。但無一個對照表係睇到,biontech嘅主要症狀,係對應落科興測試上嘅邊個等級。而對於科興第二級類別嘅確診,biontech 有幾多防護亦係唔知,因為biontech 嘅測試入面,無考慮輕微症狀者有無確診。所以對輕微症狀有幾多防護,係唔知嘅,因為根據美國FDA ,無要求呢個數的,所以biontech 無考慮。但就算大家都係用FDA 標準,都唔等於可以直接比較。例如發燒,喺Biontech 係當症狀,但喺蒙德納嘅測試就唔當。
呢啲測試結果係要個別衡量,唔係橫向比較。
再講多啲,巴西做嘅科興第三期測試,係針對醫護群組,巴西疫情係最嚴重嘅國家之一,對醫護嘅防護亦極差,以致醫護長期暴露病毒環境下風險更大,攻毒次數會明顯增加,所以保護率會有所影響,如果參考第二期嘅土耳其測試,對於一般民眾,第二級有效率都可以做到90以上。



主題標籤 #新冠肺炎
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]