• 瀏覽: 5,554
  • 回覆: 87
+2
日本政府表明,如果外國公務船強行登上尖閣諸島即中國叫的釣魚島,日方可以實施「危害射擊」。 共同社報道,在自民黨國防小組和安全保障調查會的聯席會議上,政府表明,如果外國公務船強行登島,日方可認定為惡性犯罪,可以使用武器壓制對方抵抗。 政府還稱,若外國公務船帶走日本人時,日方可以登上對方船隻並奪回;對於...



中日難免一戰

新聞來源連結:
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1577575-20210226.htm?spTabChangeable=0



所以佢敢開第一槍?


講多過做。


試下


[隱藏]
係先好講呀


要射擊,趕你嘅日本漁船都射得啦!幾時見過,聽過大陸海警有興趣登島?


好似只有日本船只有槍有炮?


總要擺吓姿態


引用:
原帖由 雨中變態的魚蛋 於 2021-2-26 07:10 AM 發表
所以佢敢開第一槍?
同台灣講🤣



[隱藏]
即係同大陸講你唔登島或捉日笨人,你日日响到巡邏都得呀


夠羌嗎


日日巡好啦,唔好登島,好難落台呢


佢就係知中國暫時未有登島諗法,日本人先夠膽大中國。


支持,日本想霸佔釣魚臺的餿主意佢開槍就會夢醒!中國可以斬首這個侵華的惡徒!


[隱藏]
留日本係度,始終係危害東北亞的心福大患,索性先核平佢,把大患根治!


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]