• 瀏覽: 1,692
  • 回覆: 30
日本《日經新聞》2月24日報道,美國總統拜登(Joe Biden)最快本月簽署行政命令,與台灣、日本和韓國等夥伴合作,於晶片和其他策略重要產品方面,



日本傳媒經常吹吹吹
次次都係想谷股市升


根據《日經新聞》取得行政命令草稿,拜登將下令發展全國供應鏈策略,估計將呼籲提出供應網絡的建議,避免災難和不友好國家制裁打斷供應鏈。措施將聚焦於半導體、電動汽車電池、稀土和醫療用品。
行政命令列出將與盟友合作,建設更加強大和更具抵抗力的供應鏈。報道指,這意味國際關係將會是計劃的中心。預計華府將於晶片生產方面與台灣、日本和韓國合作;稀土方面則會與亞太經濟體例如澳洲合作。

報道提到,美國計劃與盟友分享重要產品供應網絡的資訊,並研究促進互補生產。華府將考慮建設框架於緊急情況迅速分享有關產品,並將討論保障存貨和產能。美國或要求合作夥伴減少與中國的生意來往。

新聞來源連結:
https://www.hk01.com/即時國際/591085/日媒-拜登最快月內簽署行政命令-與台日韓澳共建供應鏈擺脫中國



韓國有自己條數計,原料又係來自中國,攬炒埋咪gg


台日韓美都係競爭對手,冇中國呢個大買家,真係得啖笑


韓日台澳的確有一定程度工業生產力,但問題在於工業原材料大部分都來自中國,始終仍未完全擺脫中國。


[隱藏]
簡單講,你D小弟要好好服侍我...


儍仔,美國唔係同你地合作,係食埋你個份養肥呢頭貪得無厭嘅惡魔。吸血鬼幾時會俾著數你?


恭喜美國進入計劃經濟時代 


新廣場協議


前提係台日韓澳要買多d咲國過時武器


[隱藏]
除咗台灣,其他幾個地方主力出口嘅,基本上都同美國公司直接競爭
無太大補充效應
台灣就可以補充到相對低技術產品要求,但往往只會被揾老襯
同你買一蚊,賣番四五蚊俾你,再加幾架舊型號飛機
尼個組合,貿易同供應鏈上,不足為懼
似是外交表態遠多於實際互惠



提示: 違規內容已被屏蔽
21世紀美國帝國主義


狗主叫狗供奉


呢度台灣最底人工
血汗工廠會唔會係由台灣再出發呢



正常, 中國太強


[隱藏]
成本會高幾多倍??


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]