• 瀏覽: 1,452
  • 回覆: 8
前香港眾志主席林朗彥及成員周庭早前承認煽惑他人參與未經批准集結罪及明知而參與未經批准集結罪,分別被判囚7個月及10個月。兩人向高等法院申請上訴期間保釋外出,法官陳慶偉宣布兩人的上訴案將轉到上訴庭處理,兩人決定撤銷保釋申請,上訴案將會排期處理。 控罪指兩人與黃之鋒於前年6月21日於金鐘夏慤道,非法煽惑在場人士明知而參與未經批准集結。周庭另外承認一項明知而參與未經批准的集結罪,她被控與黃之鋒同日在灣仔警察總部外,明知而繼續未經批准集結。

最好踎到一國一制

新聞來源連結:
https://hk.news.yahoo.com/林朗彥周庭撤銷保釋申請-上訴案將排期處理-032210354.html



走唔甩了, 無左利用價值黑金都唔幫佢地保釋了,
希望上訴比人加多幾籠, 咁就人生更精彩了



周庭會為呢件事喊?咪L扮野啦!

有無搞錯呀!又話要剪頭髮,佢有剪頭髮咩?我要cf67!男女唔平等喎!

點解佢撤銷保釋?唔係話力爭到底嗎?

好L失望囉對你!周庭!



排得期黎,刑期短的都隨時坐完出左黎,其他都坐左一半,真無謂浪費納稅人的錢和司法程序。


[隱藏]
引用:
原帖由 fai28 於 2021-2-23 03:54 PM 發表
前香港眾志主席林朗彥及成員周庭早前承認煽惑他人參與未經批准集結罪及明知而參與未經批准集結罪,分別被判囚7個月及10個月。兩人向高等法院申請上訴期間保釋外出,法官陳慶偉宣布兩人的上訴案將轉到上訴庭處理,兩人決定撤銷保釋申請,上訴案將會排期處理。 控罪指兩人與黃之鋒於前年6月21日於金鐘夏慤道,非法煽惑在場人士明知而參與未經批准集結。周庭另外承認一項明知而參與未經批准的集結罪,她被控與黃之鋒同日在灣仔 ...
自己認罪仲想保釋外出



大家睇下佢個頭!! 抵死呀!! 有禿髮現象呀!! 周庭你咪好鍾意長頭髮既, 我就睇下你仲有幾多年有頭髮!!



大家一齊祝周庭嚮監獄坐得開開心心,唔好出返來!頭髮快落!


引用:
原帖由 唔岩就要鬧 於 2021-2-23 11:15 PM 發表
大家一齊祝周庭嚮監獄坐得開開心心,唔好出返來!頭髮快落!
禿左好多gaza打唔到飛機



排到7月佢地都出嚟食屎


[按此隱藏 Google 建議的相符內容]