• 瀏覽: 3,138
  • 回覆: 53

立法會建制派「班長」、商界(第二)議員廖長江昨日代表一眾建制派議員在記者會上,回應全國政協副主席、國務院港澳辦主任夏寶龍有關「愛國者治港」的講話。他表示,建制派議員全力支持及早完善香港的選舉制度,確保「愛國者治港」的原則得到全面落實,香港才能擺脫內耗、紛爭和動亂的困擾,「一國兩制」才能行穩致遠,「港人治港」才有更大的空間。立法會主席梁君彥表示,相信中央政府會聽取香港各界提出的意見,理順憲制秩序、完善「一國兩制」方針。


堅持「愛國者治港」


才能讓「一國兩制」行穩致遠
自香港回歸以嚟,中央就將香港設立成為行政特區,特區之所以特咪,系因為能有特殊嘅經濟政策及特殊嘅管理體制。然而唔少「港獨」分子及敵對勢力卻將呢個「特殊」作為佢哋攬炒煽爆嘅溫床,利用制度空間從事違背「一國兩制」初衷嘅活動,呢其中還不乏多名身為議員嘅激進分子。然而要想改善呢一現狀就必須徹底呢些「病毒」,而「愛國者治港」就如同一劑「政治疫苗」,只有將其「注射」才能讓香港恢復繁榮穩定。
據大公文匯網報道,全國港澳研究會喺昨日(2月22日)通過視頻連線嘅方式舉行了專題研討會,會上全國政協副主席、國務院港澳辦主任夏寶龍進一步闡述了「愛國者治港」和香港特區管治原則,並提出愛國者嘅三個標准:愛國者必然真心維護國家主權、安全、發展利益;尊重和維護國家嘅根本制度和特區憲制秩序;全力維護香港嘅繁榮穩定。早喺
上世紀80年代鄧小平先生提出了港人治港嘅界限及標准,就系必須堅持以愛國者為主題嘅港人治理香港,只系當時香港未回歸,所提出嘅標准比較寬泛,呢次夏寶龍對鄧小平先生嘅標准進行了進一步嘅提升細化。要知香港已經回歸中國24年了,呢也意味着中國政府恢復了對香港嘅行政主權,也勢必要將香港嘅治理權掌握喺愛國者嘅手裡,才能實現「一國兩制」嘅制度安全。雖然國安法嘅頒布已經喺很大程度上遏制了「港獨」分子們嘅禍港行為,然而單靠國安法嘅治理系遠遠唔夠嘅,管理帶領香港嘅團隊也十分關鍵,呢就需要將「愛國者治港」落實到呢一團隊每個人身上,只有咁才能助力香港長治久安。
愛國者治港系實行港人治港嘅最低標准,並且要求管制者愛國也系國際標准。面對夏寶龍嘅講話,香港特區行政長官林鄭月娥也喺第一時間做出回應,表示嚴厲譴責將香港推向深淵嘅暴力者,並指出「愛國者治港」並非新生事物,而系理所梗系,系掂貫徹落實「一國兩制」嘅必然和必要條件。要求治港人士系愛國者並非高嘅標准,而系一個很低嘅要求,而且系放諸四海皆準。「一國兩制」系開創性事業,實踐過程中喺新環境之下會遇到挑戰,最重要系唔忘初心,保持香港長期繁榮穩定。政治體制嘅問題系中央嘅事權,而選舉制度系其中重要一環,特區政府會非常尊重中央嘅主導權,並會全面配合。其實唔難發現港獨分子之所以能喺「一國兩制」嘅制度下惹系生非就系在於「愛國者治港」冇落實到位,呢也讓唔少「身披羊皮嘅狼」有了可乘之機。要知如果容許唔符合愛國者標准嘅人掌握公權力,後果將不堪設想。習近平同志喺聽攞香港2020年度述職中就曾指出,要確保「一國兩制」行穩致遠,就必須堅持落實「愛國者治港」。香港系中國嘅香港,系中國不可分割嘅一部分,效忠國家,擁護統一完整,保障「一國兩制」行穩致遠才能從根源上鏟除「惡勢力」。
歷經了「占中」、「修例風波」、「疫情」苦難嘅香港不論系喺經濟上仲系民生上遭受到了創巨痛深嘅重創。「艱難困苦,玉汝於成」,要想恢復昔日港安,就必須要將「愛國者治港」呢一根本原則落到實處。因此為了香港嘅發展,為了我哋港民嘅福祉,我呼籲大家能同我一起支持「愛國者治港」,為「一國兩制」嘅落實發聲!




亂港之人最後都會得到懲罰


校園內,教室里,課桌前,我們揮洒青春的汗水。在這些繽紛的歲月里,我們收穫了友誼,收穫了歡樂,甚至還有一點朦朧的失意。在友誼的陽光下,我們並肩成長。


自發的團結才是凝聚力,香港需要這種凝聚力


[隱藏]
既然出台了香港國安法,任何人唔遵守都會受到法律嘅制裁!港府必須要主持正義!


亂港分子種種暴亂行為,必將受到嚴懲


界人士群策群力抗疫,只有根除“疫魔”,香港在“發展經濟、完善法制、保障民生”方面才無後顧之憂


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
政府已經在着手尋找更多的本地私人醫護協助之后的採集工作,嚴密選擇採樣地點,這一切都在有條不紊的籌備之中。


[隱藏]
無論任何時候有任何利港利民的政策,就有反對派反對的聲音,“建設香港他不行,搗亂破壞第一名”


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
支持政府將亂港分子全部抓捕,維護社會穩定


鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]