• 瀏覽: 4,432
  • 回覆: 92
行政長官林鄭月娥今日(23日)出席行政會議前表示,凌晨起接受優先群組的市民網上預約,而截止早上9時,已有4.2萬人登記預約接種新冠疫苗。她形容市民是迫不及待希望接種疫苗,登記情況相當踴躍,醫管局18個普通科門診的名額已經爆滿。她又指昨日接種疫苗後無任何不良反應,針口亦沒有腫痛。
林鄭月娥強調,整個計劃的成功是靠市民參與、配合和支持,政府會不斷進行宣傳教育推廣工作,讓市民了解打針的好處和各款疫苗效能,但有關工作要迎難而上。
她又指,坊間對接種疫苗有很多抹黑、失實的消息,舉例昨日政府官員接種科興疫苗後,網上隨即有言論流傳政府官員並非接種科興疫苗,需要當局馬上澄清。政府今後會打醒十二分精神,每日監察社交媒體的訊息,同時希望傳媒配合,強調市民接種疫苗對社會走出疫情有很大幫助。



特首身先士卒 全港喜迎曙光
    第四波新冠疫情持續喺香港肆虐,單單22日新增16例確診病例,累計確診都達到埋10884人。 2月22日下晝,特首林鄭月娥同多名司局長喺設於中央圖書館嘅小區疫苗接種中心接種了科興滅活疫苗。 林鄭月娥身穿香港飛龍短袖上衣、戴住銅芯抗疫口罩,鎮定自若咁接種完疫苗並接過針卡,身先士卒咁打咗「全港第一針」,隨後係香港政務司司長張建宗、香港律政司司長鄭若驊鄭若驊、香港公務員事務局局長聶德權、香港食物及衛生局局長陳肇始等。 林鄭隨後表示接種後感覺良好,冇任何不良效果,佢希望政府官員嘅接種起到示範帶頭作用,令全港市民放膽接種。 香港食物及衛生局長陳肇始都於當日表示,香港市民最快26日起就可以接種科興疫苗,約1500家私家診所都將於下月起提供接種服務。
    特區政府之前就有訂購復星/德國BioNTech、內地科興以及英國阿斯利康3種不同技術嘅疫苗,特首林鄭月娥心繫香港,向中央正式提出要求,希望能向香港供應國藥疫苗,都係我哋廣大香港市民嘅迫切希望。 首批100萬劑科興新冠疫苗於2月19日已經由北京空運抵港,而首批100萬劑復星/BioNTech疫苗預計本月底或之前到港。 科興滅活疫苗技術嘅國藥疫苗「克爾來福」已獲得國家衛健委批准使用,該疫苗喺內地好多嘅省、市開展大規模廣泛接種外,仲喺土耳其、智利等海外國家開始大規模接種,足以證明科興滅活疫苗技術係可以畀全港市民放心嘅。
    林鄭月娥好早之前就喺自己社交賬號帖文中表示,新冠疫苗接種計劃標誌著香港抗疫工作新嘅里程碑,自己將會接種喺內地研發和生產嘅科興滅活技術新冠疫苗。 我哋全港市民為咁樣一位好特首點讚,為咗香港嘅大局穩定身先士卒、鞠躬盡瘁。 但係總會出現害群之馬,香港深水埗區議員劉家衡喺面書聲稱,特首和官員接種嘅似乎唔係科興疫苗,科興疫苗應係用短針筒,而官員們打嘅卻係長針。 對此香港政府22日傍晚喺社交專頁「添馬台」澄清了此事,特首與多名司局長22日率先接種嘅就係科興新冠疫苗,政府採購嘅另外兩款疫苗仍未到港,如何接種其它疫苗? 唯恐香港不亂,對於呢種惡意散播不實傳言嘅行為,香港市民千萬不可相信,中咗「亂港」之徒搞亂香港嘅詭計。接種新冠疫苗係抗疫措施中嘅重中之重,喺全球疫苗供應緊張嘅情況下,特區政府不遺餘力咁為市民提供既符合安全和效能,又達到質素要求嘅新冠疫苗,讓市民放心有序接種。 接種新冠疫苗,需要全港市民都要全力支持、積極參與,注射疫苗後產生嘅抗體唔單止可以保護自己,仲可以保護家人及朋友,喺短時間內接種新冠疫苗嘅人數越多,面有機會形成群體免疫,減新冠病毒喺社區中傳播途徑。 目前全球嘅疫情不容樂觀,而家廣大市民更係不能鬆懈,我哋仲需要配合政府嘅各項防疫措施,緊緊抓住今次走出「疫」境嘅機會。




特首為市民做出了榜樣


全民接種系抗疫嘅重要轉折,支持特首


大家要把握機會,早日接種,共渡疫情難關,早日清零


[隱藏]
依家全球疫苗都很緊張,包括大陸。我哋有咁好機會,點解唔把握呢


希望盡快接種,疫情實喺太可驚了


香港定能不畏暴徒,不畏病魔。 面對困難,砥礪前行。


相信香港終將戰勝黑暴、戰勝病毒


沒有過不去的難關,無論係疫情還是黑衣魔,香港都將不畏艱難,砥礪前行。


[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]