• 瀏覽: 2,281
  • 回覆: 21
+2
前年7月21日晚上,逾百名「白衣人」在元朗西鐵站內手持木棍或藤條襲擊他人,八名涉案男子事後被控暴動及有意圖而傷人等罪,案件今在區域法院開審。兩名被告已向法官表明會承認一項暴動罪,傷人罪則獲控方不予起訴,留在法庭存檔。

8名被告為王志榮(55 歲,運輸公司東主)、黃英傑(48 歲,電纜技工) 、林觀良(48 歲,二手車銷售員)、林啟明(43 歲,汽車銷售經理)、鄧英斌(61 歲,報稱無業)、蔡立基(40歲,機械技工)、鄧懷琛(60 歲,燒烤場東主)、吳偉南(57 歲,貨車司機)。林觀良及林啟明今擬承認暴動罪。

首六人被控在於2019年7月21,在元朗港鐵站內參與暴動,以及有意圖而使他人身體受嚴重傷害。另外兩人則被控在同年7月22日,在元朗西鐵站J出口參與暴動,以及串謀有意圖而使他人身體受嚴重傷害。

其中,鄧懷琛再被另一項暴動及有意圖而傷人罪,指他於2019年7月22日凌晨在元朗形點商場內參與暴動,以及有意圖而使他人身體受嚴重傷害。




有人認暴動罪, 即係帶隊去元朗搞事的民主人士都是暴動!!

新聞來源連結:
https://std.stheadline.com/realtime/article/1504243/即時-港聞-元朗721-兩男認暴動罪-傷人罪獲控方不予起訴



九七七一交接時, 巨門化忌陀羅兄
天梁天壽擎羊父, 難為香江夾其中
奸邪妖獸不是聲稱自己「無限正義」的麼?既然「無限正義」,即是完全無罪,既然完全無罪,又為何要認罪?


反而應該報下呢d人住邊區 ...


個個話返屋企,但有幾多係住元朗?



即係有份參與打鬥嘅都係干犯暴動罪啦!


[隱藏]
咁蠢俾三白引左入車箱完成任務
係時候將功補過 



引用:
原帖由 ichthys2 於 2021-2-22 11:28 AM 發表
奸邪妖獸不是聲稱自己「無限正義」的麼?既然「無限正義」,即是完全無罪,既然完全無罪,又為何要認罪?
呢D係保護元朗既白衣人..
認罪,元朗本土居民應該一齊寫數以萬計既求情信俾裁判官,要求以自衛保家園既理由,要求法官輕判...



白衣人未審先踎😭黑衣人未審先放🤭


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
認暴動似乎比認打架仲有手尾啵


[隱藏]
呢啲就係白鴿林所講的"兩崑崙" ... 白鴿林有冇吉士咁樣自首?


飛天南真係大命,心臟病發都死唔去。


被告三白眼都可能有事


帶隊三白眼 點算


提示: 違規內容已被屏蔽
[隱藏]
引用:
原帖由 倒錢落海... 於 2021-2-22 04:04 PM 發表
飛天南真係大命,心臟病發都死唔去。
三白眼大命d, 個臭咀俾人狂椿都死唔L去,仲日日9up多L過呼吸



主題標籤 #港鐵
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]