• 瀏覽: 1,955
  • 回覆: 24
新冠肺炎疫情逐步回穩,香港的士小巴商總會早前通過建議,將日更及夜更市區的士車租分別提升60及90港元,調整後日夜車租增至每日360和290港元;新界的士日更及夜更車租則各提升60港元,全日車租增至520港元,車租增幅最高達45%,並由明日(22日)起生效。

香港的士小巴商總會理事長周國強指,因應政府放寬晚市堂食及公務員逐漸上班,有助提升業界營業額,估計司機能夠賺取到疫情前的85%收入,故建議由明日起調整車租。他又指,理解調整車租後或對司機造成一定壓力,然而,即使調整車租後仍未達致疫情前的車租,盼司機能夠理解,又指目前未有就此收到太多司機的反響。

香港的士商會主席黃保強指,收到有關通知,惟的士商會不會跟從有關建議。他續稱,的士商會提供多一星期津貼予司機,建議由3月1日開始,將目前日更車租金額由250提升至300港元,夜更車租則由220提升至270港元。
                                                



"""因應政府放寬晚市堂食及公務員逐漸上班,有助提升業界營業額,估計司機能夠賺取到疫情前的85%收入,建議由明日起調整車租。"""

咁都可以係加租的理由?

車主!
司機有無生意, 都一樣要比租你!
乜疫情對你有影響咩?
自己唔洗做, 司機幫你供車,
供完車的就根本係淨賺中!

商會?業界?
加完租, 之後即是又有理由的士加價對嗎?
這是加租的正確時機?

""盼司機能夠理解,又指目前未有就此收到太多司機的反響。""??
我睇係班司機已經做到灰, 早已無你咁好氣咁解罷了!

以前通常見是夜晚的士龍長爆街,
呢期就連日間都係咁!

真係好L心, 又係呢D乜乜柒柒業界公會!
PS+Sorry, 已經多年沒必要+興趣搭的了!
有親戚是的士司機, 新年見談, 行內貼地現況已知乜事!


自便吧!
只要其他行業, 尤其食店, 街市, 住宅等....
唔好又有樣學樣便是了!


新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210221/bkn-20210221155602442-0221_00822_001.html?refer=hn2

[ 本帖最後由 luckkong 於 2021-2-22 09:34 AM 編輯 ]



因討論不果後而失瘋的回覆不回!
疑似癲狗找對象咬的回覆不回!
無禮之小學雞留言者也不回!
支持可說笑可膠談可認真!
支持不下生事滋亂之輩!
更多uber


我坐 LaLa或Gogo 平一半,仲要車等人。的士食屎啦!


留名睇戲吧, 跟住應該到小巴......個位大業主肚餓要, 要向司機及市民乞錢開飯!



到年中或尾, 又可能 "幻覺" 說經濟 "開始" 恢復, 然後開始又叫加價!



行業....繼續自滅!
GO GO GO!



[隱藏]
又話無生意嘅


引用:
原帖由 ricolau88 於 2021-2-22 09:23 AM 發表
又話無生意嘅
係!司機說.....的確係無生意, 我做的士司機的親戚都係!但要記住, 業界今次說的, 不是的士司機, 而是的士車主!
他們從來都沒說過沒生意!
明未?

"""因應政府放寬晚市堂食及公務員逐漸上班,有助提升業界營業額,估計司機能夠賺取到疫情前的85%收入,建議由明日起調整車租。"""

上文, 就是.....加租的理由!

然後可能公務員又叫加, 食店又叫加,
乜乜柒柒都跟住又有 ""所謂的理由"" 叫加!
信我!


社會沒通脹, 股市就唔識漲!
這就是不知所謂的:社會孽賬!



唔加番啲租,根本托唔住個牌價


又話市道唔好


生活艱難。


[隱藏]
引用:
原帖由 luckkong 於 2021-2-22 09:48 AM 發表

係!司機說.....的確係無生意, 我做的士司機的親戚都係!但要記住, 業界今次說的, 不是的士司機, 而是的士車主!
他們從來都沒說過沒生意!
明未?

"""因應政府放寬晚市堂食及公務員逐漸上班,有助提升業界營業額,估計司機能夠賺取到疫情前的85%收入,故建議由明日起調整車租。"""

上文, 就是.....加租的理由!
然後可能公務 ...
個問題係都無人租車開工



咁厚顏無恥嘅藉口都講得出  


D公司趁火打刦!揸的士生意都唔好,仲要加車租?


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
少人坐的士,但卻加租,的士佬收入減少,睇下你的士點租出去。


[隱藏]
自取滅亡


主題標籤 #新冠肺炎
鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]