• 瀏覽: 3,285
  • 回覆: 69
+3
《中國國際移民報告2020》藍皮書近日正式發布,報告顯示2019年內地約有1,073萬人移民,國際移民輸出總量排世界第3



成份報告係度,切勿斷章取義.
香港都有227萬移民,包括工作、讀書,讀完書隨時走..
2018年先得65214人取得美國綠卡,但每年有200幾萬過去,即係會走嘅多.


http://www.ccg.org.cn/archives/61145

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/cnnews/20201224/bkn-20201224113148528-1224_00952_001.html



打少d飛機,無益呀.. 


咁樣既數據出左黎,話比全球人知,中國係來去自如,從不阻止國民移民,自由有民主有,不過移左民既人如果唔靠中國關係做生意仲有骨氣。


愛爾蘭人口只有約500萬,但全世界愛爾蘭裔的人數卻有5000萬,連美國總統也有廿多個有愛爾蘭血裔。

安德魯撒克遜族人若當年都乖乖待在歐洲家裡,那有今天的五眼聯盟,人數不成比例的少卻佔有地球資源不成比例的多呢?



[隱藏]
報告引用2019年聯合國經社部關于全球國際移民存量的一項數據稱,截至2019年,全球的國際移民已經達到2.72億人,占全球人口的3.5%。中國大陸以約1073.23萬的輸出移民成為世界第三大移民輸出國。


有沒有移民中國數字? 中國那麼強大,機會那麼多,為什麼要移民?


莫名其妙。邊個講大話?哩個數系截止到2019年。唔系一年有千幾萬。一年千幾萬一百人有一人移民,個比例咁大,中國有咁富貴?


唔係一年移民一千萬, 而係境外有一千萬人係中國內地出生. 係幾廿年既總和.



同埋, 呢一千萬仲包括埋香港既移民, 呢度已經有三幾百萬...



還在傳播造謠假新聞
白癡
那是過去幾十年的移民總數

腦殘毒媒



[隱藏]
引用:
原帖由 dooropener 於 2021-2-22 03:26 AM 發表
有沒有移民中國數字? 中國那麼強大,機會那麼多,為什麼要移民?
好好帶上腦子
不要被毒媒  歪曲洗腦



走得仲唔走 ?


高官多啲是


提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
[隱藏]
移民 VS 難民.....都仲未識分的, 根本上已經可以不用回!

仲有就係基本上最大的分別, 就係難民可以係乞兒都仲得!
真正辦得移民手續的人, 以及決定可以移民久居的人, 你估會係乞兒?

移民者心態+原因有好多, 香港今期果批就好明顯係政治上腦,
移得民的, 個大腦及思想, 都唔會正常得去邊!

最起碼已有2件事已表明:
1. 中國給予人民自由出國, 甚至移民, 自由度是存在!
個腦若活似64仁般, 仍永遠把中國停留在老毛時代的中國的話,
可以收皮!

2. 中國近年可以養出咁多人, 可以 "有錢" 攪移民,
另一方面就是已經証明了中國內地的經濟, 發展已經成熟,
達到全世界各地, 輸出人口咁解!

+3.
移民因素永不止一二, 可以是因工作安排,
也可以是因錢多, 認為外國的月亮特別圓的心態而走。

2019-2021港產式的叫政治難民, 不是移民!
BNO果班是叫社會集體式政治精神病下的移民潮!

香港因政治中毒後, 而最後決定不走的, 只3種:
1. 是死淨把政治口, 而現實是根本又無錢走果批!
2. 排緊期入冊果班, 除非偷渡走, 否則有錢都唔洗止意走!
3. 已經政治反思中, 仍猶豫在應否繼續政治ON9中之人!.....我識已經有人係咁!

SO 唔該攪清楚!



鍵盤翻頁
左右
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]