• 瀏覽: 344
  • 回覆: 4
+2
新冠肺炎疫情持續逾年,新冠疫苗接種成為抗疫措施的重中之重,而首批約100萬劑國產科興疫苗,於前日(19日)由北京運抵香港



新冠肺炎疫情持續逾年,新冠疫苗接種成為抗疫措施的重中之重,而首批約100萬劑國產科興疫苗,於前日(19日)由北京運抵香港,政務司司長張建宗今日(21日)在網誌表示,首批疫苗順利抵港,為市民帶來及時雨,標誌抗疫進入新里程,他指出中央政府高度重視香港疫情,而首批國產疫苗不僅鞏固香港防控疫情的工作,亦有助香港經濟早日復甦,市民恢復正常生活,以及香港與內地人員恢復正常往來,為香港注入一劑強心針,早日走出疫情陰霾。


我只係打科興疫苗, 西人國嗰隻打死幾百友的新科技mRNA疫苗, 我係敬而遠之一定唔打.
由於到現時為止, 各國之間都未互認疫苗, 粵康碼只係認定國產疫苗, 即係國藥及科興, 所以香港人打科興疫苗就立即可得粵康碼返大陸, 打西人國的疫苗就要有排等中國政府的認證.
星期二開始登記, 我一定搶佔先機.

新聞來源連結:
https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20210221/bkn-20210221092145187-0221_00822_001.html



我只打科興, 黃人一定打輝瑞或印度牌..


印度疫苗就easy啦, 西貢大嶼山大把.


溫馨提示: 星期二開始登記.


[隱藏]
🤔🤔點解科興保護率由78%下降到50%?
👉👉其實這數字是正確的,但這樣橫向比較是錯的!
👉👉科興預防入院及嚴重發病率是100%!
👉👉科興和另外兩個疫苗的測試方式、標準不同,直接比較不合適。科興的標準更嚴格。

轉載:
三種疫苗測試,係用三個唔同標準去做。咁樣放埋一齊橫向比較本身就係錯。
科興做法係根據世衞標準,將感染者分類10級,由第一級無症狀感染,到第十級因感染死亡。
科興對第6級以上防護係100%,對第3級,即係輕微症狀以上防護係78%,50或者60幾係講緊第2級(無需就醫嘅整輕微症狀) 。
至於biontech,係根FDA標準,主要係針對最少有一種或以上明顯症狀,biontech 有95%。但無一個對照表係睇到,biontech嘅主要症狀,係對應落科興測試上嘅邊個等級。而對於科興第二級類別嘅確診,biontech 有幾多防護亦係唔知,因為biontech 嘅測試入面,無考慮輕微症狀者有無確診。所以對輕微症狀有幾多防護,係唔知嘅,因為根據美國FDA ,無要求呢個數的,所以biontech 無考慮。但就算大家都係用FDA 標準,都唔等於可以直接比較。例如發燒,喺Biontech 係當症狀,但喺蒙德納嘅測試就唔當。
呢啲測試結果係要個別衡量,唔係橫向比較。
再講多啲,巴西做嘅科興第三期測試,係針對醫護群組,巴西疫情係最嚴重嘅國家之一,對醫護嘅防護亦極差,以致醫護長期暴露病毒環境下風險更大,攻毒次數會明顯增加,所以保護率會有所影響,如果參考第二期嘅土耳其測試,對於一般民眾,第二級有效率都可以做到90以上。



[按此隱藏 Google 建議的相符內容]